15 Reacties

één maand geleden

My Bambini!! Echt super tevreden over. Altijd onderweg gebruikt. We konden +- 4 flessen ermee opwarmen voor we hem weer moesten opladen. Wij gebruikte hem ook snachts op het nachtkastje, zodra we de eerste tekenen hoorde van mijn zoontje dat ding aan en 5min later is die warm! Poeder erbij en klaar. Heerlijk

één maand geleden

Ik volg

één maand geleden

Ik had een flessenwarmer. Voor vakantie e.d. gekocht. Kon ook in de auto via de sigarettenaansteker. Wel vaak gebruikt maar ik had ook een thermosfles met temperatuur meter. Daar nam ik inderdaad gekookt water in mee. Vond dat net zo handig voor de korte tripjes. Lange tripjes nam ik de flessenwarmer mee.

één maand geleden

Ik zelf gebruik het nog niet maar ben het wel van plan. Mijn schoonzus kan niet meer zonder, handig voor buitenshuis maar mijn schoonzus gebruikt hem ook voor de nachtvoeding en de eerste voeding van de dag, dan hoeft ze niet naar beneden om een fles klaar te maken. Hun hebben ook een mybambini

één maand geleden

Ik gebruik het nog steeds elke dag mijn flessenwarmer. Wij warmen de fles van ons zoontje van 14 maanden niet op in de magnetron. Ook het eten wat we in de vriezer deden warmden we op in de flessenwarmer. Dus ik zou echt niet zonder kunnen. Wij hebben gewoon een van bol.com en was echt maar 30 euro ofzo.

één maand geleden

Bedankt allemaal voor jullie reacties 💖 ik heb begrepen dat met die Mybambini een soort koppelstuk nodig is voor bepaalde merken flesjes? Zijn er ook nog andere soortgelijke apparaten die je makkelijk mee kunt nemen onderweg zonder dat je zo een koppelstuk nodig hebt?

één maand geleden

Reactie op Feather7

Bedankt allemaal voor jullie reacties 💖 ik heb begrepen dat met die Mybamb ...
Die van Luvion schijnt ook goed te zijn!

één maand geleden

Reactie op Feather7

Bedankt allemaal voor jullie reacties 💖 ik heb begrepen dat met die Mybamb ...
Het koppelstuk is maar 1 ring van zo’n 3cm dik, die kosten 9 euro en kun je er dus zo los bij kopen!

één maand geleden

Reactie op LV00

Het koppelstuk is maar 1 ring van zo’n 3cm dik, die kosten 9 euro en kun je ...
Oke dankjewel 👍🏼 ik heb nu een verwarmer gezien van babylatte, die lijkt me ook wel wat.

één maand geleden

Kunnen de flessen van philips avent op de flessenwarmer van mybambini?

één maand geleden

Reactie op Samensterk2024

Kunnen de flessen van philips avent op de flessenwarmer van mybambini?
Hier staat van wel: Bekijk MyBambini's Flessenwarmer Pro™ - Draagbare Baby Flessenwarmer voor Onderweg - Wit - Geschikt voor AVENT Philips, Chicco & Dodie op: https://www.bol.com/nl/p/mybambini-s-flessenwarmer-pro-draagbare-baby-flessenwarmer-voor-onderweg-wit-geschikt-voor-avent-philips-chicco-dodie/9300000111094483?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Daarnaast heb je koppelringen waardoor iedere fles erop past

één maand geleden

Reactie op LV00

Hier staat van wel: Bekijk MyBambini's Flessenwarmer Pro™ - Draagbare Baby ...
Oh wat goed! Dankjewel 😘

één maand geleden

Wij hadden altijd gewoon fles koud water en fles theewater mee (thermo) en dan gewoon bij elkaar en was het ook al klaar haha!

één maand geleden

Reactie op jopieee

Wij hadden altijd gewoon fles koud water en fles theewater mee (thermo) en ...
Dat deed ik bij de eerste ook maar werd het op gegeven moment wel zat 😂 ook om te controleren of het niet te heet was.