31 Reacties

9 maanden geleden

Deze is heel goeie

9 maanden geleden

Nav forum heb ik deze eergisteren besteld: https://www.bol.com/nl/rnwy/account/order_details/A0004NNK5F?order_item_id=42523801951002&bltgh=uO6l3olxHusx0e9NNndMoQ.4_5.8.ViewOrderItem Komt vandaag binnen. Zelf dus nog niet geprobeerd. Goede reviews..en warmhoudfunctie.

9 maanden geleden

Reactie op Noel91

Nav forum heb ik deze eergisteren besteld: https://www.bol.com/nl/rnwy/acc ...
Ik kan je link niet openen....

9 maanden geleden

Ik heb deze op aanraden van leden hier. Ben er enorm tevreden over.

9 maanden geleden

Die van Philips avent hebben wij er aan ik af. Voor het opwarmen van borstvoeding. Duurt echt lang en wordt niet zo erg warm. Vaak is het nog aan de koude kant.

9 maanden geleden

Yes dankje!

9 maanden geleden

Reactie op Es2025

Deze hebben wij ook! Werkt top!

9 maanden geleden

Reactie op Adeny

Die van Philips avent hebben wij er aan ik af. Voor het opwarmen van borstv ...
Wij hebben ook die van Philips Avent. Wij vinden m juist eerder aan de warme kant. Verwarmen duurt een paar minuutjes maar borstvoeding moet je ook langzaam en geleidelijk opwarmen om de voedingstoffen te behouden. Wij vinden ‘m erg fijn!

9 maanden geleden

Wij hebben ook die van Philips Avent. Wij vinden m juist eerder aan de warm ...
Ik heb ook de Philips Avent en vind het ook erg lang duren (als je een ongeduldige baby hebt), voordat de fles is opgewarmd. Wij gebruiken glazen en plastic flessen. De glazen flessen worden heel heet, waardoor ik de flessen soms nog onder koud water moet houden.

9 maanden geleden

Hier de Numsy in gebruik. Zeer tevreden over, had ik 2 jaar eerder willen ontdekken..

9 maanden geleden

Wij hebben de Kolvy:)

9 maanden geleden

Reactie op Honingbijtjes

Ik heb ook de Philips Avent en vind het ook erg lang duren (als je een onge ...
Ja het duurt ongeveer 3min. Maar dat heeft de luvion bijv ook. Maar dat zijn idd 3 laaange minuten als je baby honger heeft ja, haha. Wij gebruiken ook glas. Misschien dat dat verschil uitmaakt in hoe warm het wordt

9 maanden geleden

Ja het duurt ongeveer 3min. Maar dat heeft de luvion bijv ook. Maar dat zij ...
Bij ons duurt het echt langer, 8 tot 10 minuten. Totaal niet wat het beloofd en dan is het nog steeds te koud voor mijn idee.

9 maanden geleden

Reactie op Lovelybird98

Deze is heel goeie
Ik heb hiervan 2 stuks geprobeerd en alle 2 werken ze niet goed..

9 maanden geleden

Dr Brown… ideaal. Op marktplaats opgehaald voor €20

9 maanden geleden

Reactie op Es2025

Deze hebben wij ook, erg blij mee aangezien die de afgekolfde moedermelk roert terwijl die opwarmt.. zo is altijd alles gelijk verdeeld. Wij hebben de fles van hegen, nu lekt die dus best vaak.. enig idee wat ik fout doe?

9 maanden geleden

Reactie op anoniempje4321

Ik heb deze, werkt prima. Is alleen niet draagbaar. https://www.bol.com/nl/ ...
Wij hebben deze, echt een topding! Kun je ook mee steriliseren, vind ik zelf wel handig

9 maanden geleden

Reactie op Adeny

Bij ons duurt het echt langer, 8 tot 10 minuten. Totaal niet wat het beloo ...
Dat klinkt alsof die niet naar behoren werkt.. wij gebruikte ‘m ook bij onze oudste 2 jaar geleden en hij werkt nog steeds goed. Heb je nog garantie? Zou anders zeker even bij ze aankloppen, want dat zou echt niet mogen..