10 Reacties

2 maanden geleden

Geen ervaring maar jeetje wat hefting zeg! Maar wat fijn dat op de echo alles oke was, dat geeft goede hoop ❤️❤️

2 maanden geleden

Hier net hetzelfde gehad 2 weken geleden. Tot nu toe loopt alles goed en al 2 goede echo s gehad ben nu 8 weken ver. Wel nog steeds op sommige dagen met grote inspanning bruin bloedverlies (zoals vandaag) en de stress blijft erin 🫣 9 juli een nieuwe echo 🤞

2 maanden geleden

Hoe gaat het nu? 😊

2 maanden geleden

Reactie op Ultrakitty97

Hier net hetzelfde gehad 2 weken geleden. Tot nu toe loopt alles goed en al ...
Hoe ver ben jij?

2 maanden geleden

Jeetje wat heftig! Zelf niet dit meegemaakt, maR al wel vanaf 4+3 op en af rood/roze/bruin bloedverlies. Ene dag is het meer dan de andere dag. Ik ben nu 7+3 ongeveer en heb aankomende dinsdag pas mijn eerste echo 😅 Hopelijk blijft het hierbij voor je! Gelukkig was alles nog goed 🍀

2 maanden geleden

Zou het niet kunnen zijn dat het van origine een tweeling was en je er 1 bent verloren?

2 maanden geleden

Reactie op LV00

Zou het niet kunnen zijn dat het van origine een tweeling was en je er 1 be ...
Wel schrikken zeg! Maar zo fijn dat alles goed was!

2 maanden geleden

Reactie op Kim1403

Hoe ver ben jij?
Nu 9+4 dinsdag opnieuw een echo 😊 nu ondertussen al een week geen bruin bloedverlies meer gehad

2 maanden geleden

Reactie op Ultrakitty97

Nu 9+4 dinsdag opnieuw een echo 😊 nu ondertussen al een week geen bruin bl ...
Goed om te horen!

2 maanden geleden

Hi dames, ik verlies ook al bijna 2 weken elke dag roze, rood en bruin. Ook geen buikpijn en geen stolsels verloren gelukkig. Afgelopen maandag een goed kloppend hartje gezien en nu 7+6. Het blijft spannend heb bij mijn zoontje dit niet gehad maar wel een innestelingsbloeding van 8 dagen. Die heb ik nu niet gehad. Het voelt ergens wel fijn dat we met meerdere zijn en de meeste zwangerschappen goed lijken te gaan! Veel succes