Gister hebben wij de intake en echo bij de verloskundige gehad. (7w5d) 2u voor de afspraak ontstaat er terwijl ik in de gang loop een ontzettend grote bloeding. Het valt me letterlijk tussen mijn benen uit, zo de grond op. In eerste instantie dacht ik dat ik in mijn broek plaste maar er liep al een heel bloedspoor over de grond. Op de wc voel ik wat in de wc vallen maar door de paniek en de hoeveelheid bloed niet gekeken en doorgespoeld. Daarna wordt het bloeden minder maar er blijft helderrood bloed afkomen. VK gebeld en die gaf vrijwel direct aan dat dit niet goed is maar dat we vanmiddag de afspraak hebben en dan kijken. Je snapt het, groot verdriet en paniek en de uren aftellen, ik had de hoop al opgegeven. Bij de verloskundige tot ieders verbazing blijkt het er allemaal super uit te zien, hartje klopt en vruchtwater ziet er top uit. De verloskundige denkt een bloeding van de baarmoeder. Tot op heden blijf ik helderrood bloed verliezen, meer dan een keer vegen. Ik heb verder geen buikpijn klachten o.i.d. Ik ben er gewoon zelf niet gerust op…..
Zijn er andere dames met dit soort ervaringen?