Ik heb een echte klimmer in huis. En ik zit daarom te denken om foamblokken te kopen of zo’n soort klimrek.
Wat zou jij doen? Of wat is jouw ervaring?
Hieronder zet ik voorbeeldfoto’s
Hoe oud is je kindje? Ik heb hier ook echt een klimmer 😅 Hij is nu 9 maanden maar vind het nog een beetje vroeg.
Ik zag wel een leuke deal bij de aldi toevallig.
Ons zoontje klimt ook erg veel. Bij monkey town enzo. Wij hebben een klimrek. Hij is nu 9,5 maand en klimt via het klimrek zo de bank op haha. Op de opvang hebben ze foamblokken en daar is hij zo goed als de hele dag op te vinden. Ik persoonlijk zou nu vooor de foamblokken zijn gegaan maar helaas geen ruimte voor.
Wij hebben precies deze set sinds ons zoontje 9 maanden is! Hij wilde zich aan alles optrekken.
Gebruiken nu alleen nog de driehoek en de half ronde. De plank hebben we nog achterwege voor later als hij wat behendiger is.
Klimrek/driehoek is hier groot succes 😁
Wij hebben een soortgelijk klimrek en onze dochter gebruikt het om op te trekken en cruisen. Gisteren klom ze voor het eerst ook op de plank (1 spijl lager dan op de foto). Verder klimt ze een beetje op de boog dus ze geniet er al zeker van
Hier echt een klimrek! (Met glijbaan) wordt nu met bijna 3 nog steeds dagelijks gebruikt.
Wij hebben de: Ette Tete Fipitri. Voordeel van deze is dat je er verschillende vormen van kunt maken om het dus moeilijker of makkelijker te maken.
Ja hij kost wel wat, maar wat mij betreft het geld zéker waard
Hier echt een klimrek! (Met glijbaan) wordt nu met bijna 3 nog steeds dagel ...
Momenteel deze setting staan (met 4 delen)
Als je van mijn eerste screenshot de bovenste hebt, kun je er een deken overheen gooien en heb je een tentje!
Ben benieuwd, morgen komt onze iglu bestelling binnen! Goede timing 5 december 😅 ze beseft er geen knar van maar hoop dat ze blij is met haar Sinterklaas cadeautje
Ik zou voor een klimrek gaan. Ons zoontje (10 maanden)klimt al een paar maanden lang op zo'n driehoek met gemak omhoog. Wij hebben ook van die blokken (net een beetje anders dan die) en daar speelt hij veel minder mee. Maar allebei leuk lijkt me!
Misschien ben ik te voorzichtig, maar zijn jullie niet bang dat jullie kind ...
Onze klimt er nog niet echt óp, trekt zich alleen op tot staan, en leert nu ook weer te gaan zitten. Echt klimmen zal hij vast eens vallen, maar dat hoort erbij denk ik 😅 klimrek is ook niet zo extreem hoog en staat bij ons op een foam speelkleed
Misschien ben ik te voorzichtig, maar zijn jullie niet bang dat jullie kind ...
Neehoor! Ze worden door vanzelf handig in. En ja wellicht dat ze een keertje vallen, maar als je er bijvoorbeeld een foammat onder zat dan komt dat wel goed!