26 Reacties

2 maanden geleden

Ik werd ook misselijk van foliumzuur. Daarom neem ik nu multi vitamine van Laveen en die neem ik savonds voor het slapen gaan. Dat heeft mij geholpen.

2 maanden geleden

Ik slik alleen foliumzuur+vit d3 van kruidvat, bij het ontbijt, en heb hier geen last van. Maar dit is de multi zie ik, dus wellicht nog een andere vitamine / mineraal waar je op reageert?

2 maanden geleden

Kan ook komen omdat hier visolie in zit. Daar ging mijn maag ook heel vaak slecht op bij mijn vorige zwangerschappen

2 maanden geleden

Ik word hier ook enorm misselijk van. Ben geswitched naar die van de kruidvat waar geen visolie in zit. Misschien moet je een andere proberen.

2 maanden geleden

Bedankt voor de reacties, ik ga andere proberen! Hopelijk is het daarmee opgelost (of iig een stuk minder)

2 maanden geleden

Ik word er ook ontzettend misselijk van als ik het op een lege maag neem. Bij/na het ontbijt en ik heb nergens last van.

2 maanden geleden

Ik was de afgelopen weken ook zo erg misselijk, meerdere keren per dag moeten overgeven. Sinds een klein weekje (vanaf 10 weken ongeveer) ben ik veel minder misselijk. Ik neem altijd foliumzuur smelttablet van de kruidvat. Het heeft een mint smaakje en je hoeft het niet te slikken maar je kauwt erop. Omdat het extreem klein is en mint smaakje had ging dat er verassend goed in bij mij. Misschien kan je het uitproberen.

2 maanden geleden

Ik word hier ook misselijk van (trekpleister merk, maar tis t zelfde) Ik slik nu alleen de foliumzuur en los vitamine d

2 maanden geleden

Ik gebruik deze nu ook ongeveer 10 weken maar ik wordt hier niet misselijk van. Voorheen slikte ik ook dagelijks de vitamine C tablet van de kruidvat maar op 1 of andere manier krijg ik deze sinds 2 weken niet meer weg 😅

2 maanden geleden

Ik ben sinds het weekend minder misselijk. Toevallig vh weekend geswitched van vitamines. Dat was vanwege de hoge dosis ijzer in de andere tabletten en last van verstopping. Nu ik dit lees zou de afname van de misselijkheid er ook wel mee te maken kunnen hebben.

2 maanden geleden

Ik slikte mama multivitaminen van vitaminstore, maar die trek ik echt niet meer, alleen die geur al 🤮. Ik heb nu de foliumzuur+vitD smelttabletjes van davitamon die gaan beter, die smaken naar mint. Maar wil graag weer multivitaminen dus nu jummygums besteld, ik ben benieuwd!

2 maanden geleden

Super bedankt allemaal, ik ga andere halen!

2 maanden geleden

Nou… nu je het zegt, mijn davitamon was op dus heb ik dit potje gehaald. Sinds maandag (toen begon ik met deze slikken) weer heel misselijk. Ik ben nu 9+2

2 maanden geleden

Ik kon/kan niet zo goed tegen de omega 3 visolie :) Zou dus ook daaraan kunnen liggen.

2 maanden geleden

Ik slik deze omdat ik ook heel misselijk ben. Zijn smelttabletten en smaken naar citroen, zijn net snoepjes. Nergens last van!

2 maanden geleden

Ik slik deze al maanden en nergens last van. Al moet ik zeggen dat ik ze inneem voor het slapen. Bevalt goed.

2 maanden geleden

Reactie op chp2024

Ik slik deze omdat ik ook heel misselijk ben. Zijn smelttabletten en smaken ...
Bedankt voor de tip!

2 maanden geleden

Reactie op HDZ

Ik slikte mama multivitaminen van vitaminstore, maar die trek ik echt niet ...
Ik kan die van yummygums echt niet wegkrijgen, ik word er zo misselijk van. Hopelijk heb jij daar geen last van😊

2 maanden geleden

Ik gebruikte deze ook en werd er ook ziek van. Nu slik ik gewoon foliumzuur met vitamine D. En verders gewoon gevarieerd eten

één maand geleden

Reactie op Jesssz

Ik kan die van yummygums echt niet wegkrijgen, ik word er zo misselijk van. ...
O grappig! Bij deze heb ik dat juist niet. Vind ze niet perse lekker maar ze staan me ook niet tegen.