5 Reacties

4 dagen geleden

bij mijn 1e zwangerschap ben vanaf 28 weken minder gaan werken bij deze 2e al rond de 13 weken en nu zins week 19 volledig thuis vanwege harde buiken

4 dagen geleden

Ik werkte 3 dagen en ik ben volledig uitgevallen ivm bekkeninstabiliteit. Bespreek het met je verloskundige. Hoe vaker de harde buiken des te heftiger de overbelasting. Je bent geen aansteller je leeft nu voor 2💕.

4 dagen geleden

Ik werk officieel 24 uur in de zorg. Ik zit vanaf week 16 ook 50% in de ziektewet. Ons lichaam is nu echt belangrijker, je wilt je kleintje beschermen. Praat er over & pas je uren of werkzaamheden aan 🫶🏼

4 dagen geleden

Hoewel ik je gevoel helemaal snap zou ik toch eens met je werk in gesprek gaan. Misschien kunnen je werkzaamheden aangepast worden, kun je bijv vaker thuis werken (als dat in jouw werk kan) of kun je deels de ziektewet in gaan. Er is niets belangrijker nu dan de gezondheid van jou en je kindje. Zelf ben ik nu 1.5u per dag ziekgemeld en werk ik volledig thuis, waardoor ik gedurende de dag meerdere rustpauzes kan nemen en even kan gaan liggen. (En je werkgever krijgt als je ziek bent door zwangerschap trouwens iedere cent vergoed door het uwv)

4 dagen geleden

Ja hier nog eentje merk ook dat het veel van mij vraagt al kan ik lastig stil zitten zeg maar wil altijd bezig zijn! Heb nu op advies de woensdag of een korte dag tot 12 of ben vrij dit pept wel je week op voor mij iig misschien wellicht ook een goede keuze voor jou ?