9 Reacties

één maand geleden

🙋‍♀️ ik herken mijzelf helemaal on je verhaal. Ik hoop ook echt dat dit nog veranderd. Ik ben op het moment 13+2 en ook echt niet te genieten haha heb het oom enorm te doen met mijn partner. M'n hormonen schieten alle kanten op, op dit moment.

één maand geleden

Het vol en vet voelen na het eten is herkenbaar ja, en geïrriteerd zijn over ALLES is herkenbaar. Iets simpels kleins nog. Arme omgeving…….ze hebben het zwaar :o

één maand geleden

Hier trouwens 12 wk 4 dgn, maar de hormonen zijn aan het werk, ik zal niet noemen waar ik me vandaag allemaal aan geïrriteerd heb, want het is ongeveer ALLES 😅 Wel schrale troost dat jullie dat ook hebben

één maand geleden

Reactie op DLith

🙋‍♀️ ik herken mijzelf helemaal on je verhaal. Ik hoop ook echt dat dit no ...
Ja vreselijk toch. Volgens mij heb ik dit niet met mijn eerste zwangerschap gehad. En als ik nu bedenk waarom ik chagerijnig ben, geen idee? Hopelijk voor onze omgeving wordt het snel minder🤭

één maand geleden

Reactie op babyfebr2025

Hier trouwens 12 wk 4 dgn, maar de hormonen zijn aan het werk, ik zal niet ...
Heel herkenbaar! Iemand hoeft maar iéts te zeggen en dan kan ik er zo fel op reageren. Idd, fijn te lezen dat je dan niet de enige bent. Hoop dit niet nog 28 weken lang zo doorgaat 🙈

één maand geleden

Heeft vast met de weers veranderingen te maken. We gaan voor snel stabiliteit 💪 😃

één maand geleden

Vanaf week 12/13 neemt de hoeveelheid HcG af! Ik merkte in mijn eerste zwangerschap echt een wereld van verschil tussen het 1e en 2e trimester met een hoop dingen. Dus ik heb die hoop weer 😂🤞🏽

één maand geleden

Hi! Ik voelde me vanaf week 10 al stukken beter. Nog niet helemaal, nu bijna 12 weken en hou het steeds wat langer vol. Alleen lang staan vind ik pittig maar had ik de vorige zwangerschap ook snel last van.

één maand geleden

Ik ben vandaag 13 weken en voel me eindelijk weer wat fitter. Val in elk geval niet meer rond 12 uur en 17 uur in slaap 🤣 Ik ben wel sinds week 8 aan de insuline ivm zwangerschapssuiker en heb daar nu eindelijk ook een beetje de goede waardes mee te pakken misschien dat dat ook scheelt. Bij mijn eerste ging ik fluitend door mijn zwangerschap en nu heb ik me in het begin echt vaak beroerd gevoeld.