7 Reacties

vorig jaar

Hi! Hier deels gastouder naast m’n kantoorbaan. Werk 20 om 20 uur. Heb er twee kindjes bij naast m’n eigen zoontje. Ga zo lang mogelijk door werken. Heb een bakfiets om op pad te gaan en een ruime tuin met veel speelgelegenheid en woon in een buitengebied dus hoef niet perse weg op een dag. Dat scheelt wel een hoop. Hoop sowieso tm december door te werken.

vorig jaar

Hoi, benieuwd hoe het met je gaat! Heb je nu verlof?

vorig jaar

Reactie op Annechien-

Hoi, benieuwd hoe het met je gaat! Heb je nu verlof?
Ah wat lief dat je het vraagt. Hier gaat het echt nog steeds heel goed. Heb m’n laatste dagje gewerkt dinsdag. Maar had nog wel even door gekund.. alleen volgende week is natuurlijk O&N en daarna weet ik niet hoe het was gelopen maar hou het nog prima vol eigenlijk ben nu 34 weken. Ben ook nog alle tijd wel met de bakfiets weg geweest, ze sliepen eerder allemaal dan had ik een rust momentje maar nu 1 kindje niet, ook dat viel niet tegen.. Hoe gaat het bij jou?

vorig jaar

Heei ik ben ook gastouder! Zie nu pas deze topic. Ik werk drie dagen in de week en de werk van de 20e januari is mijn laatste werkweek. Ben wel toe aan verlof hoor:) het gaat best goed maar ik heb best jonge kindjes op de opvang en soms is het wat te veel met tillen en bukken. Ik ga na mijn verlof weer verder! Probeer oudere kindjes zelf op het aankleedkussen te laten klimmen. Maar je doet zo snel eff iets . Haha

vorig jaar

Reactie op Sunflower127

Ah wat lief dat je het vraagt. Hier gaat het echt nog steeds heel goed. Heb ...
Oh wat fijn zeg!! En ook al 34 week. Wat gaat de tijd snel! Wat goed zeg! Nu lekker genieten en aftellen😘 Ik moet nog twee weekjes werken! Dan heb ik verlof. Ivm de feestdagen zitten er veel “vrije” dagen tussen omdat papa’s en mama’s zelf vrij zijn. Dus hoef in totaal nog 3 dagen te werken.

vorig jaar

Reactie op LvanB25

Heei ik ben ook gastouder! Zie nu pas deze topic. Ik werk drie dagen in de ...
Ah wat leuk! Nog even en kun jij ook lekker genieten van je verlof. Ik begrijp goed wat je bedoelt hoor! Ik heb zelf ook jonge kinderen maar ook 5 op een dag. Dus aan het einde van de dag ben ik wel op. Ik moet nog twee weekjes werken ( in totaal 3 dagen ivm vakantie en vrije dagen van papa’s en mama’s) dus is nog te overzien! Maar ik kijk er ook enorm naar uit! Wat goed dat je dat doet. Heel verstandig hoor om kinderen zoveel mogelijk zelf te laten klimmen op het aankleedkussen dmv een krukje of trapje! Ik moet ook zeggen dat ik bewust op de bank verschoon zodat ik er bij kan zitten! Heel veel succes ook nog even en straks lekker genieten van je verlof!😘

vorig jaar

Ohja. En ik ben dus wel sinds november gestopt met BSO. Dit heeft wel heel rust gegeven! En ga na mijn verlof ook weer verder als gastouder❤️🥰