8 Reacties

15 dagen geleden

Wij hebben dit de vorige keer bij een plaatselijke drukker laten doen :) Die kon de tekening ook goed inscannen

15 dagen geleden

Ik heb dit gedaan via het uilennestje kaartjes! Fijnste is op de laptop, je kan een proefdruk vragen en er zijn zoooveel mogelijkheden! Ik heb een kaartje soort van nagemaakt en er uiteindelijk toch eigen draai aan gegeven!

15 dagen geleden

Ik heb her bij kaartje to go gedaan en dan eigen ontwerp en dan afbeelding invoegen ging erg mooi

15 dagen geleden

Reactie op Ghisjhe

Ik heb dit gedaan via het uilennestje kaartjes! Fijnste is op de laptop, je ...
Wat een lieve naam! Waar heb je die gevonden?

14 dagen geleden

Ik heb onze trouwkaart toen ontworpen via canva.nl en daarna laten printen bij print&bind.nl . Je kan verschillende papiersoorten kiezen en zelfs als je vormen uitgesneden wilt hebben. En je kan natuurlijk ook een proef kaartje maken op canva, daarna verschillende kaartjes laten drukken met andere papiersoorten om het verschil te zien en daarna definitief de kaartjes te kopen na de geboorte. (Bij Print en bind ook mogelijk enveloppen te kopen en spoedlevering (of zelf ophalen in A'dam volgens mij)

14 dagen geleden

De kaartjes van mijn oudste twee heb ik als pdf naar een bevriende drukker (van mijn exman) gestuurd. De geboortekaart van de jongste heb ik bij kaartje2go gedaan. Bevalt erg goed. Je kunt proefdruk aanvragen en uit meerdere soorten papier kiezen en enveloppen enz. De eerste kaart had ik geknipt en plakt met papier. 2e had ik uiltjes gehaakt, deze op de foto gezet en gephotoshopt. 3e kaartje heb ik op een canvas geschilderd en geborduurd en de foto ervan dus op kaartje2go gezet. Ik heb al weer ideeën voor kaartje 4. Weer met een andere techniek haha.

14 dagen geleden

Reactie op Cathy-Steef- Chieko

Ik heb onze trouwkaart toen ontworpen via canva.nl en daarna laten printen ...
Dit zou ik ook aanraden! Canva zelf maken en print en bind is een fijne website voor prints. Ik maak met mijn bedrijf op maat gemaakte geboortekaartjes en gebruik ook canva, wel een andere online drukkerij inmiddels. Maar print en bind is wel de makkelijkste.

11 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Wat een lieve naam! Waar heb je die gevonden?
Sorry ik zie je reactie nu pas, was niet de bedoeling. Geen idee meer waar ik hem van heb, staat al jaren in mijn namen lijstje 🙈. En nu gaat onze dochter zo heten 🧸🤍