15 Reacties

12 dagen geleden

Hier komt heel hoogstwaarschijnlijk nooit een 2e... toch denk ik bij kaartjes hoe ik die kan aanpassen voor een broertje of zusje 😅 beantwoord dat je vraag haha Maar eigenlijk zou het er niet toe moeten doen. Het zijn 2 verschillende kindjes dus het mogen 2 verschillende kaartjes zijn.

12 dagen geleden

Mijn zusje had 2 heel verschillende kaartjes, het enige wat de kaartjes gemeen hadden met elkaar is dat ik ze getekend/gemaakt heb haha. Wij hebben er uiteindelijk wel voor gekozen om wat elementen van het kaartje van onze zoon nu terug te laten komen. Maar zijn alsnog hele andere kaartjes.

12 dagen geleden

Hier gaat het een volledig ander concept zijn. Wel hebben we vergelijkende elementen in onze doopsuikers/doop cadeautjes enkel met verschillende kleuren.

12 dagen geleden

Wij gaan voor hetzelfde thema, maar compleet andere kaartjes. Ik liet hem aan mijn zusje zien en die zag meteen de knipoog naar het kaartje van de eerste, maar benoemde ook dat het toch compleet anders was. En dat was precies waar we op hoopten haha.

12 dagen geleden

Wij hebben hetzelfde thema, maar wel hele verschillende kaartjes. Ik heb de tweede hier ook wel specifiek op uitgezocht, ik vind dat toch wel erg leuk 😊

12 dagen geleden

Wij hebben dat wel! de geboorte kaartjes van haar broers zijn wel in dezelfde stijl 😍vinden we leuk en ook dat het een geheel is samen 💙🩵🩷

12 dagen geleden

Wij hebben een heel ander thema. Die van haar was een walvis aan een luchtballon. Die van hem worden draakjes

12 dagen geleden

Zou me echt werkelijk geen ruk interesseren..

12 dagen geleden

Wij hebben het qua tekst kleur en opdruk hetzelfde voorkant en binnenkant alleen anders. ook zelfde papier gebruik!

12 dagen geleden

Dit is onze eerste. Maar ik zou juist voor iets heel anders gaan, maar mijn zus heeft bij alle drie de kindjes wel in zelfde stijl gedaan, is maar net wat je zelf leuk vind denk ik 🙈

11 dagen geleden

Ik vind dat absoluut niet nodig. Wij hebben voor de 2e gewoon weer helemaal opnieuw gezocht naar iets wat we mooi vinden. Uiteindelijk wordt het een totaal ander kaartje.

11 dagen geleden

Gewoon wat je zelf wilt! Bij een ander zou het mij waarschijnlijk niet opvallen, zelf denk ik wel dat bij ons het kaartje van de 2e iets weg heeft van die van de eerste. Maar puur omdat ik de stijl nog steeds leuk vind!

11 dagen geleden

Ik vind het niet perse een must. Wij hebben het thema van het geboortekaartje gebaseerd op de kamer. We hebben nu een safari behang en ook een safari kaartje. Hoe ik er nu over denk, vind ik een zeethema de volgende keer leuk, en ga dan ook voor een zeethema geboortekaartje.

11 dagen geleden

Staat toch totaal los van elkaar? Misschien juist leuk als het een ander soort kaartje is. Vorige keer hebben we gewoon gekozen wat we leuk vonden en dat doen we nu weer. Kwam er vandaag bij toeval achter dat we nu weer een kaartje leuk vinden die dezelfde soort stijl en kleur heeft als die van onze zoon, dat vond ik dan wel weer grappig.

10 dagen geleden

We gaan er eentje laten maken door degene die ook ons trouwkaartje heeft gemaakt. Zo passen ze mooi bij elkaar, en er komt een kleine verwijzing terug naar onze trouwkaart ☺️