231 Reacties

vorig jaar

Het pakje ziet er met de beenen erg lang uit voor een nb, welke maat is het

vorig jaar

Dit is ons geboortepakje

vorig jaar

Reactie op Rhodante

Dit is ons geboortepakje
Van de KIK in duitsland

vorig jaar

Dit wordt ons geboortepakje voor ons meisje 🥰💜

vorig jaar

Hier ons geboortepakje, welke maat hebben jullie voor de geboorte? Ik denk dat wij zowel de 52 als de 56 meenemen

vorig jaar

Hoe weten jullie nu de maat al?

vorig jaar

Reactie op Grietj

De meeste baby's hebben maat 50 of misschien 56 bij geboorte. Je kan natuurlijk altijd in meerdere maten voor de zekerheid een pakje hebben die je als geboortepakje zou kunnen gebruiken:)

vorig jaar

Reactie op Grietj

Wij nemen 50 en 56 mee. Onze dochter heeft 50 niet aangekund

vorig jaar

Reactie op Lisaaa-

Hier ons geboortepakje, welke maat hebben jullie voor de geboorte? Ik denk ...
Ik neem alleen 50 mee, zou echt alleen 56 meenemen als je kindje groot wordt geschat, maar de meeste zitten toch wel rond de 50 cm en met 54 cm kunnen ze alsnog maatje 50 aan 🥰

vorig jaar

Reactie op Opgoedgeluk

Ik neem alleen 50 mee, zou echt alleen 56 meenemen als je kindje groot word ...
Niet perse. Onze dochter was 52.5 maar 50 pastte haar echt niet. Zowel het rompertje als pakje waren te kort

vorig jaar

Hebben verschillende kleren in maat 56 maar tot nu toe enkel deze in 50. Ik ga voor de zekerheid nog een paar in maat 50 erbij halen en daarna een geboortepakje kiezen. Maar deze vond ik al erg cute (wij krijgen een jongen).

vorig jaar

Heb zo even geen foto van het broekje maar dit is het shirtje en bijpassend broekje nieuw gekocht bij z8

vorig jaar

Ik heb een leuk pakje gekocht in de maand dat ik was uitgerekend van mijn 1e zwangerschap die een miskraam werd. Alleen is hey een maatje 50 en best kort en wordt deze baby groot geschat. We gaan nog zien of ze er wel in kan 🤭 Het zit ergens in een doos, zou even moeten gaan zoeken. Het is een effen beige, heel fijn gebreid pakje met peer motief in. Overslag truitje en broekje met voetjes (als ik me niet vergis). Het lijkt een klein beetje op deze, alleen dan met een groter peer kant motief en zonder het bijpassende mutsje helaas: https://madebysamantha.nl/product/newborn-set-pointelle-naturel/

vorig jaar

Reactie op Lisaaa-

Hier ons geboortepakje, welke maat hebben jullie voor de geboorte? Ik denk ...
50 alleen. Mijn zoon is vorig jaar met 53cm en 3845gram geboren en heeft nog een maand in maat 50 gezeten! Dus ik geloof het wel

vorig jaar

Reactie op Jennifer17

Dit wordt ons geboortepakje voor ons meisje 🥰💜
wauw wat een prachtig pakje mag vragen waar die weg komt

vorig jaar

Wij hebben dit pakje gekocht voor de kleine man. Wel met andere slofjes en muts.

vorig jaar

Wij hebben dit pakje gekocht voor de kleine man. Wel met andere slofjes en ...
Is van petit fillipe

vorig jaar

Wij laten speciaal een pakje maken als geboortepakje dezs keer 🥰 We hebben de stof en het model al uitgezocht, nu alleen afwachten 😊. Helaas nog geen foto's dus!

vorig jaar

Reactie op Gerda-

wauw wat een prachtig pakje mag vragen waar die weg komt
Dankje 🥰🫶🏻 ja zeker mag dat 💜 Het truitje, broekje, mutsje en de romper komen allemaal van de zeeman! Die hebben zulke leuke dingen voor weinig geld 😍 het is maatje 50 🌸

vorig jaar

Reactie op Annnna86

Hebben verschillende kleren in maat 56 maar tot nu toe enkel deze in 50. Ik ...
Uit mijn ervaring valt c en a sowieso een maat kleiner. Dus ik zou voor 56 gaan als je het bij c en a koopt