7 Reacties

één maand geleden

Ik heb echt exact het zelfde! 😕 Ik denk dat je je niet teveel zorgen moet maken. Volgens mij is dat pas vanaf week +- 24 dat we ze dagelijks moeten voelen

één maand geleden

Nee hoor, bij dit termijn hoef je nog niet dagelijks beweging te voelen. Dat is indd pas rond de 24-28 weken zwangerschap geloof ik. Nu iig nog niet :) Kan in theorie ook zijn dat je iets anders hebt gevoeld dan de baby natuurlijk.

één maand geleden

Je hoeft nog geen dagelijkse beweging te voelen, je hoeft de baby zelf nog niet eens te voelen in het geheel. Geen zorgen ❤

één maand geleden

Puuff ik heb dat ook , ik voelde paar dagen terug.. en nu al paar dagen helemaal niet meer.

één maand geleden

Hier hetzelfde 16+3 en afgelopen weekend beweging gevoeld en daarna stil. Gisteren hadden we een pretecho staan met geslachtbepaling en daar was toch een gezond en erg beweeglijk kindje te zien zonder wat te voelen. ❤️

één maand geleden

Deze week met mijn verloskundige over gehad toevallig, tot 24 weken hoeft je baby zich niet iedere dag te laten voelen, vanaf 24 weken moet dit. Tot die tijd nog lekker genieten van de rust zei ze😆 ik heb de baby nog niet gevoeld overigens, placenta ligt helaas aan de voorkant

één maand geleden

Op dit termijn is het echt nog niet nodig om de baby elke dag te voelen, het word van zelf meer maar als je zelf wat drukker bezig bent of er perongeluk even niet op let kan je het nu ook nog "vergeten" te voelen zeg maar. Als je je echt zorgen maakt gewoon even je vk bellen die kan je miss iets beter gerust stellen en evt een keer extra hartje luisteren of kijken