12 Reacties

4 maanden geleden

Ah dat is heel naar! Ik drink dan vaak smoothies (gewoon die kant en klare uit de koeling van de supermarkt zodat je niet in de keuken hoeft te staan). Vers fruit werkt ook goed en kroketten op wit brood, haha!

4 maanden geleden

Ik heb ook weinig eetlust en had dit tijdens mijn eerste zwangerschap ook. Ik eet gewoon alles waar ik niet direct een afkeer voor heb. En ik eet echt omdat het moet, niet omdat ik er zin in heb. Hier lukken bijv peren en appels wel redelijk goed. Zijn ook wat sappig en niet extreem zoet.

4 maanden geleden

Ik eet dat waar ik wél trek in heb en zorg vooral voor voldoende vocht. 😊 Ik hield tijdens mijn eerste zwangerschap niets binnen (HG) en toen kreeg ik ook echt het advies om dat te eten en drinken waar ik zin in had. Dus dat doe ik nu weer, gezien de enorme misselijkheid.

4 maanden geleden

Mijn verloskundige zij bij de eerste zwangerschap, (toen kon ik ook amper eten of eten binnen houden) eten is belangrijker dan wat je eet. En in mijn geval at ik veel smoothie (evt met brinta) want dat was niet zo vies met spugen.

4 maanden geleden

Reactie op Bananababy

Ik heb ook weinig eetlust en had dit tijdens mijn eerste zwangerschap ook. ...
Hier ook appels en peren en droge maiswafels

4 maanden geleden

Ik heb zojuist ontdekt dat ik dubbel vla er wel goed in krijg, zo opgelucht dat er in ieder geval iets in wil vandaag

4 maanden geleden

Reactie op smurf kim

Hier ook appels en peren en droge maiswafels
Hier precies hetzelfde haha. En rauwe worteltjes.

4 maanden geleden

Reactie op Ella1234

Ah dat is heel naar! Ik drink dan vaak smoothies (gewoon die kant en klare ...
Haha ja wit brood gaat er bij mij dus ook goed in

4 maanden geleden

Ik heb heel veel trek in kaas en melk. En brood met smeerkaas gaat er ook goed in 🤣 Merk vooral kleinere porties en meer verdeeld over de dag dat dat beter gaat. Kwark valt te zwaar op dit moment. Pindakaas en snicker breekt op. En grappige is ik had altijd een zwak voor chocolade en dat is nu omgeslagen naar hartig en kaas 🤣

4 maanden geleden

Crackers van haust. Maar nog niet meegemaakt dat ik een hele dag niet kon eten gelukkig

4 maanden geleden

Reactie op Krullenkop

Ik heb heel veel trek in kaas en melk. En brood met smeerkaas gaat er ook g ...
trek in melk herken ik heel erg!! heb ik ook redelijk last van, vooral een ijskoude mok met melk🤣

4 maanden geleden

Hii! Ik krijg ook echt niks weg tenzij ik ineens ergens specifiek trek in krijg. Kleine en droge snacks helpen voor mij. Zoals cheesedippers, cracker met jonge kaas, vla, rijstwafels met een smaakje en fruit+smoothies. Avondeten is vaak wel een drama. Als ik eindelijk iets weggekregen heb kan ik me de dag daarna niet voorstellen dat zo iets me ooit is gelukt en word ik al misselijk van het idee!!