15 Reacties

2 maanden geleden

Ik ook niet.. behalve als ik honger begin te krijgen

2 maanden geleden

Wees blij 😅 Mijn zus had dit ook niet en heeft 2 gezonde kindjes 😊

2 maanden geleden

Ik ben ook niet misselijk. Eigenlijk alleen enorm moe en verder niks. Denk dat we er blij mee moeten zijn ☺️

2 maanden geleden

Reactie op Wens123

Ik ben ook niet misselijk. Eigenlijk alleen enorm moe en verder niks. Denk ...
Dat denk ik ook inderdaad! 😊

2 maanden geleden

Nee hoor ik heb het ook niet. En bij mijn andere zwangerschap heel soms een beetje als ik iets gegeten had maar dat was echt maar voor 2 weken. Ik heb sws helemaal geen symptomen en bij mijn andere zwangerschap ook niet echt gehad.

2 maanden geleden

Ik ook niet hoor! Soms een beetje in de middag of in de avond, maar niet meer dan een weeig gevoel. Vorige keer ook niet, dus heb er wel vertrouwen in dat het gewoon oké is. Ben er vooral blij mee :)

2 maanden geleden

Vorige zwangerschap eerste 12 weken extreem last van gehad en kon niks binnenhouden, geuren te sterk etc en nu echt (nog) totaal geen last van! Hopelijk blijft het zo!! 😇

2 maanden geleden

Reactie op KIM19983

Nee hoor ik heb het ook niet. En bij mijn andere zwangerschap heel soms een ...
Wat voor symptomen heb je nu wel ? Ik heb er ook weinig

2 maanden geleden

Reactie op nice88

Wat voor symptomen heb je nu wel ? Ik heb er ook weinig
Nu eigenlijk niks meer. Als ik niet zou weten dat ik zwanger zou zijn dan zou ik me gewoon mezelf voelen. Eerst was ik echt snel geïrriteerd en vlambaar. Maar dat is nu eigenlijk wel weg. Maar dat kan ook komen omdat ik gestopt ben met roken denk dat ik daar ook effe geïrriteerd dan van ben😅

2 maanden geleden

Zou zeggen: geniet ervan!! De hoeveelheid kwaaltjes geven niet aan hoe goed of slecht het gaat. Als je geen extreme krampen of erge bloedverlies hebt, is er geen reden tot zorg zei m’n vk.

2 maanden geleden

Bij mij neemt die misselijkheid de afgelopen week ineens af! Tot vorige week was ik vaak extreem misselijk, niet alleen in de ochtend… maar de hele dag! Nu heb ik dat gelukkig een stuk minder

2 maanden geleden

Ik heb ook geen/nauwelijks ochtend misselijkheid maar namiddag/avondmisselijkheid, ook geen pretje kan ik je vertellen. Geniet ervan dat je dat nog bespaard blijft

2 maanden geleden

Ik heb dus precies hetzelfde! Zou nu ook 7/8 weken moeten zijn (volgende week 1e echo i.v.m. vakantie), maar ook geen last van misselijkheid! Dat je bijna denkt “klopt dit wel”? Wel erg vermoeid, zere borsten & de andere dingen die erbij komen kijken! Denk dat we geluk hebben, maar kan misschien ook nog komen 🤷🏼‍♀️😘

2 maanden geleden

Ik heb het wel gehad, maar ken genoeg dames die er geen last van hadden! Probeer er dus vooral blij mee te zijn :)

2 maanden geleden

Reactie op KIM19983

Nu eigenlijk niks meer. Als ik niet zou weten dat ik zwanger zou zijn dan z ...
Kan idd goed komen van stoppen met roken , ik ben 2 jaar geleden gestopt met roken maar was toen ook snel geïrriteerd dus begrijp wat je bedoeld.