13 Reacties

5 dagen geleden

Ik lees even mee. Ik loop hier ook tegen aan.

5 dagen geleden

Niet. Komt vanzelf, ze is pas 4 weken.

5 dagen geleden

Niet denk ik. Hier is ze morgen 4 weken en wij volgen haar. Daarmee is ze super tevreden. Ritme is naar mijn mening op deze leeftijd echt nog geforceerd vanuit behoeften van ouders. Ik zou lekker je kindje blijven volgen 馃グ

5 dagen geleden

Hier ook nog helemaal geen ritme in voedingen en slaapjes bij onze baby van 7 weken oud. Ik denk dat ook helemaal niet erg is. Komt vanzelf wel denk ik.

5 dagen geleden

Die van mij is 8 weken en elke dag is nog compleet anders. Ik volg mijn meisje. Ga vanaf een week of 10 wel naar een ritme toe proberen te werken ivm werk/opvang.

5 dagen geleden

Hier ook nog geen ritme, dochter is 8 weken.

5 dagen geleden

Ik probeer de wakkertijden een beetje aan te houden maar ze eet wanneer ze honger heeft en laat er zelf gelukkig vaak wel 3 uur tussen maar lang niet altijd. Verder dus wel het wakker ritme wat goed gaat en de nachten gaan heel fijn dus we hebben gewoon geluk

5 dagen geleden

Je kan overdag vaak de flessen wat sturen, als je bijv. Elke dag 'start' om 8 uur met de fles, dan eindig je ook rond 22 met 2 of 3 uren ertussen. Misschien kan je ook wat rekken als ze na 2 uren al wakker is of even een stukje lopen of draagzak. Snachts laten wij haar nu ook zelf bepalen, omdat we haar echt wakker moesten maken tussen 22 en 00, dus we keken hoelaat ze zelf kwam. En als ze om 5 of 6 uur sochtends komt voor de fles, dan starten we daarna alsnog de dag om 8 uur. Dus alle flessen tussen 20 en 08 worden in het 'donker' gegeven met weinig interactie, en de rest in licht met praatjes en contact. Niet dat ze nu al dag en nacht kunnen weten, maar zo hebben we toch een beetje regelmaat en ritme. Uiteindelijk heeft ze nu overdag 3 tot 4 uren tussen de fles en snachts komt ze tussen 1 en 5 ergens. Ze is 5 weken Uiteindelijk geeft je kindje het zelf wel aan of ze honger hebben, of last, of dat het slapen niet goed lukt, alhoewel dat wel super lastig kan zijn. Uiteindelijk doen waar jij je goed bij voelt

5 dagen geleden

Wij hadden dat ook totaal niet.. rond de 6 weken kwam er wat regelmaat in. Nu iedere dag 09:00, 12:30, 16:00, 19:30 en 23:00. S鈥檔achts komt hij 1x tussen 05:00/06:00. Bij ons is het vanzelf gekomen het ritme, geef het wat tijd is mijn enig advies 馃槄

5 dagen geleden

Wij hadden het ookctotaal niet tot sowieso 6 weken . Nu na zijn 1e sprongetje is hij wat rustiger en regelmatiger, vannacht na 6.5 uur echt even wakker gemaakt om te eten, meneer was het er nog niet mee eens maar eenmaal wakker had die wel echt enorme honger..

4 dagen geleden

Reactie op diplodocus

Niet denk ik. Hier is ze morgen 4 weken en wij volgen haar. Daarmee is ze s ...
Helemaal mee eens!

4 dagen geleden

Over een tijdje gaat er langzaamaan wat regelmaat in zitten. Maar tot die tijd lekker je kindje volgen. Jij stopt zelf ook niet elke dag op hetzelfde tijdstip wat te eten in je mond toch? 馃き

4 dagen geleden

Mace is vandaag ruim 6 weken en hier ook nog niet echt een ritme! Ik probeer hem alleen ergens tussen 11:00 en 13:00 op bed te leggen voor een lang slaapje. In de avond doen we hem na bed wanneer hij moe is. Gister was dat om 19:30 en vandaag is dat nu (22:45) 馃お. Hier komt hij in de nacht ook nog iedere 3 uur. Lekker go with the flow. Ritme komt vanzelf.