5 Reacties

2 maanden geleden

Nee ik ben niet moe. Niet meer als normaal 😅🤣 ik heb verder helemaal geen kwaaltjes het eenige is dat ik wel echt sochtends moet eten gelijk. Anders heb ik echt een leeg rommel gevoel. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook eigenlijk bijna nergens last van!

2 maanden geleden

Reactie op KIM19983

Nee ik ben niet moe. Niet meer als normaal 😅🤣 ik heb verder helemaal geen ...
Heb jij al een echo gehad dat je ook weet dat er iets groeit in je buik ? Ik had bij 5 weken en 2 dagen ongeveer echo gehad vruchtzakje zat in de baarmoeder en klein dooierzakje was te zien zei ze maar nog geen kloppend hartje vind het doodeng en heb straks om 15.15 een echo ik ben echt stress kip en heb dus vanmorgen diarree gehad vanwege de stress dat heb ik vaker als ik gestrest ben slaat meteen op mijn darmen ben zo zenuwachtig dit jaar in feb een miskraam gehad en kreeg toen echt een klap in mijn gezicht qwa emoties , ik kan op de een of andere manier nog niet blij zijn

2 maanden geleden

Reactie op nice88

Heb jij al een echo gehad dat je ook weet dat er iets groeit in je buik ? I ...
Ja ik heb dinsdag een echo gehad met 8 weken alles zag er goed uit! Sterk kloppend hartje. Ik dacht zelf de 17 feb maar het is 18 feb dus dat klopt ook helemaal! Ja dat is lastig als je zoveel stress hebt!! En het is natuurlijk ook niet niks als je een miskraam hebt gehad! (Ik heb 1 miskraam gehad) Ik denk altijd het is zoals het is je kunt er niks aan veranderen en als het niet goed zou zijn en er een miskraam zou zijn dan heeft mijn lichaam dit op natuurlijke wijzen afgebroken omdat er waarschijnlijk al iets niet goed zou zijn.😊 maar bij mijn zoontjes zwangerschap is alles goed gegaan zonder echt veel klachten te hebben!

2 maanden geleden

Ik heb vandaag de eerste echo gehad (7+5 weken) met een sterk kloppend hartje❤️ Ik heb er af en toe een dag tussen dat ik smiddags of savonds even in slaap val. Ik werk 36 uur en hou dit prima vol. Moet wel bekennen dat ik de sportschool op dit moment aan het sponsoren ben.🙈🤣

2 maanden geleden

Reactie op Hallo145

Ik heb vandaag de eerste echo gehad (7+5 weken) met een sterk kloppend hart ...
Hier precies hetzelfde hou het ook goed vol vanmiddag een uurtje ff in slaap gedommeld maar voel me nu weer kip fijn heb gister goede echo gehad dus ik hou me er nu aan vast ik mag aankomende donderdag weer voor echo dus weer heel spannend