14 Reacties

2 dagen geleden

Hahaha Ik dacht dat ik gedroomd had dat mijn neefje 2 jongetjes kreeg, maar dat had mijn man me écht verteld. Bij ons zijn er best wat zwanger in de directe omgeving. Soms weet ik gewoon niet meer of iets echt gebeurd is of dat ik het gedroomd heb. Erg realistisch

2 dagen geleden

Jep, hier ook Ik droomde altijd al veel, maar nu is het echt extreem. Ook heeel raar 😂 en sinds de zwangerschap ook regelmatig sexdromen met de meest gekke mensen/plekken/plottwists 😶‍🌫️ Nu droom ik vooral veel van war er in het echte leven gebeurd of gebeurd is, maar dan dus gekker en heel extreem nu 😂 alles word extra uitvergroot tegenwoordig

2 dagen geleden

Hier elke nacht nachtmerries helaas. 🥲 hoop op leuke dromen

2 dagen geleden

Zoveel dromen! Niet normaal. Gisteren droomde ik dat ik tiramisu uit de koelkast van onze buurman ging pakken… naakt… 😫😂

2 dagen geleden

Iemand een verklaring?

2 dagen geleden

Reactie op bobbie3000

Zoveel dromen! Niet normaal. Gisteren droomde ik dat ik tiramisu uit de koe ...
Hahaha

2 dagen geleden

Reactie op bobbie3000

Iemand een verklaring?
Hormonen 😁

2 dagen geleden

Reactie op bobbie3000

Zoveel dromen! Niet normaal. Gisteren droomde ik dat ik tiramisu uit de koe ...
Wow, hahaha

één dag geleden

Blij dat ik niet de enige ben. Ik verkies een rare droom i.p.v. een slecht slaapritme, oef🙃

één dag geleden

Hier ook elke nacht net voor de wekker gaat word ik wakker. Helaas minder leuke/heftige dromen of hele vreemde dromen. Niks leuks dus 🥲

één dag geleden

Reactie op RomyMM

Jep, hier ook Ik droomde altijd al veel, maar nu is het echt extreem. Ook ...
Jaaa dit heb/had ik dus ook. De meest rare seksuele dromen. Voelde mij bijna schuldig richting mijn partner 😂

één dag geleden

Pfff deze dromen jongens hahaha. Nu droomde ik weer dat ik inbrak in een heftige lesbische orgie van een collega? Wat is dit 😂😂

één dag geleden

Hier is het ook elke nacht bingo! Ik droom altijd al veel en praat ook in m’n slaap, maar m’n dromen zijn nu nog levendiger. Vorige week was ik op een vrijgezellenfeest waar we allemaal een blauwe gebreide onderbroek aan moesten doen. Ik heb vannacht een choreografie aangeleerd gekregen in een zwembad, dat was best leuk, alleen het eindigde met dat ik een vrouw bruut vermoordde met een bijl. 😳

één dag geleden

Reactie op LinLouKa

Hier is het ook elke nacht bingo! Ik droom altijd al veel en praat ook in m ...
Ohh ja praten in mijn slaap doe ik nu ook veeeel meer, mompelen, kreunen, praten het komt allemaal voorbij blijkbaar 😂