18 Reacties

18 dagen geleden

Neee, ik vind het raar …

18 dagen geleden

Wij hebben in de familie allemaal “rare” initialen. Zo ben ik B.A.S mijn broer J.A.S en mijn vader R.A.S dit komt bij ons doordat we een dubbele achternaam hebben. Ik zou de namen niet laten afhangen van intitalen maar dat is mijn mening

18 dagen geleden

Je kort je naam nooit af naar initialen+beginletter achternaam. Het wordt L.E. Kachternaam 😛. Dus de afkorting 'lek' gebruik je nooit. Je moet hier alleen rekening mee houden als de initialen an sich een rare afkorting kunnen vormen, zoals FU ofzo haha Lekker doen dus!

18 dagen geleden

In dit geval vind ik dat het wel kan. Het ligt voor mij heel erg aan de initialen. Ik zou geen twee keer nadenken over L.E.K. en er ook niks van vinden.

18 dagen geleden

Reactie op Kiimi

Je kort je naam nooit af naar initialen+beginletter achternaam. Het wordt L ...
Dit is in verreweg de meeste gevallen inderdaad zo, dus dan is een derde naam al helemaal overbodig, TS.

18 dagen geleden

Reactie op Kiimi

Je kort je naam nooit af naar initialen+beginletter achternaam. Het wordt L ...
Jaaa hier dacht ik ook al aan! Dus geen zorgen… 😊

18 dagen geleden

Ik vind het zeker niet raar, kan zeker😇

18 dagen geleden

Volgens mij kort je namen nooit helemaal af naar alleen initialen! Dus dan is het L.E dat is sowieso al niet gek. Nou moet ik zeggen dat ik lek ook niet gek zou vinden 😂

18 dagen geleden

Nee leuk!!

18 dagen geleden

Je kort idd zoals gezegd nooit af met voorletters… maar ik werk op een administratie en dan kom je ze wel tegen… en dan wordt er zeker om gelachen als je een gekke combi hebt

18 dagen geleden

Soms moet je wel ondertekenen met je initialen. Dan ben ik H.H. en mijn man B.H. Is lijkt allebei grappig (ook HaHa), maar daar hebben we nooit last van. Ik zou het zelf proberen te voorkomen, maar LEK vind ik niet zo erg als BH ;)

18 dagen geleden

Dank jullie wel allemaal! We hebben nu tegen elkaar gezegd dat het Lynn Emily wordt als het een meisje wordt. Ik had net even de doorslag nodig voor die initialen:)

18 dagen geleden

Volgens mij is dat alleen zichtbaar als je officiële post krijgt van bijv het svb of andere post dus ik zal mij er zelf niet aan storen

17 dagen geleden

Wij hadden dit eerst ook met onze dochter. Die heet nu Annelot Lexi Pauline dus ALP. Meer m’n vriend wilde Alexia ipv Lexi. Dan zou het dus AAP worden… toen ik hem dat vertelde waren we snel uit de discussie😅

17 dagen geleden

Reactie op Lisaaa-

Dank jullie wel allemaal! We hebben nu tegen elkaar gezegd dat het Lynn Emi ...
Prachtige naamkeuze🥰🥰🥰

17 dagen geleden

Reactie op amomisborn89

Prachtige naamkeuze🥰🥰🥰
🥰

17 dagen geleden

Helemaal niet gek! En als anderen het gek vinden hebben zij pech. Wat jullie van de naam vinden doet er toe 🥰 Heel ander voorbeeld maar wij noemen onze baby ook al bij de naam, in onze omgeving vinden ze het ‘gek’ dat we niks geheim houden. Maar omdat dit sociaal gezien een soort van standaard is wil niet zeggen dat je het perse zo moet doen.