10 Reacties

2 maanden geleden

Ik gebruik die van Maniac ook! Wat ik gevonden had was dat ze de topcoat afraden voor zwangere

2 maanden geleden

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier nooit bij nagedacht heb. Zowel mijn vorige zwangerschap als deze gewoon gellak gebruikt.

2 maanden geleden

Reactie op DaphnevH

Ik gebruik die van Maniac ook! Wat ik gevonden had was dat ze de topcoat af ...
Ja op de website van Maniac zeggen ze dat je t wel kan gebruiken maar heb t ook ergens gelezen dat t niet handig is. Heb geprobeerd sluitend antwoord te vinden maar kom er online niet echt uit. Heb nu zonder gedaan maar geen idee hoe goed dat dan blijft zitten haha

2 maanden geleden

Ik zie hier dat het gewoon veilig is.

2 maanden geleden

Bij de site van Maniac staat dat de nagels veilig zijn maar dat je de topcoat beter niet kunt gebruiken.

2 maanden geleden

Reactie op mickey23

Ja op de website van Maniac zeggen ze dat je t wel kan gebruiken maar heb t ...
Volgens mij zeggen ze alleen dat de stickers geen probleem zijn, maar wel de topcoat de vermijden

2 maanden geleden

Reactie op DaphnevH

Volgens mij zeggen ze alleen dat de stickers geen probleem zijn, maar wel d ...
Ah kijk die had ik nog niet gevonden alleen deze en die zei niks over top coat dus vond t al zo incompleet. Maar thanks. Wel gek dat t met gewone gellak dus eigenlijk wel kan. Maar beter gewoon voor de veiligheid lekker skippen dus :)

2 maanden geleden

Reactie op mickey23

Ah kijk die had ik nog niet gevonden alleen deze en die zei niks over top c ...
Ja ze hadden het ineens beter verstopt🤔 Het is dat ik het al eens ergens had gelezen 😅😋

2 maanden geleden

Reactie op DaphnevH

Ja ze hadden het ineens beter verstopt🤔 Het is dat ik het al eens ergens h ...
Ja ik had t ook ooit ergens gelezen maar wist niet meer waar en hoe haha. Vind t wel een beetje misleidend. Als je niet beter weet gebruik je t gewoon zoals je t eerder al deed terwijl dat dus eigenlijk niet kan

één maand geleden

Als de nagellak in de EU is geproduceerd is de kans groot dat die giftige stoffen er niet in zitten zoals tolueen en formaldehyde. Sowieso komen die niet veel meer voor. Aldus dit linkje: https://waarzitwatin.nl/producten/nagellak