44 Reacties

18 dagen geleden

Hi! Ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen! Wat ik hier lees over dat jongetjes lief zijn voor mama zie ik ook in mijn omgeving. Ja, je zal het tutten niet hebben, maar wel een leuk zoontje die je 100 complimentjes geeft als je er mooi uitziet.

18 dagen geleden

Bij mijn eerste wilde ik heel graag een jongen en was best wel teleurgesteld toen ik hoorde dat het een meisje was. Inmiddels is ze 7 en kan ik me niet eens meer voorstellen dat ik zo teleurgesteld was om het geslacht. De teleurstelling mag er zijn en is ook begrijpelijk als je altijd van een meisje gedroomd hebt, maar het is een soort van 50/50 kans.. en eerlijk is eerlijk, allebei hebben hun eigen superleuke dingetjes en voordelen. (Denk bv aan de kwetsbaarheid van meisjes in deze harde wereld) Probeer de leuke dingen die een jongetje heeft te omarmen. Als je er bv naar uit keek om je meisje zo leuk aan te kleden, dat kan bij een jongen ook en die uitdaging is misschien zelfs nog wel leuker, omdat veel jongenskleding een beetje op hetzelfde neer komt. En iedereen zegt dat de liefde en band tussen een zoon en zijn moeder veel mooier is dan de band tussen een dochter en moeder, dus daar zal ook ergens een kern van waarheid in zitten :)

17 dagen geleden

Reactie op Ruby3.1

Wat maakt de band tussen moeder en zoon unieker dan tussen moeder en dochte ...
Er staat nergens in mijn bericht dat de een unieker is dan de ander. 馃槉 Er staat ook nergens wat voor een liefde ik ooit gevoeld heb van mijn dochter, want in dit bericht gaat het om het krijgen van een zoon. Je moet het niet gaan verdraaien he 馃グ