39 Reacties

22 dagen geleden

Wij hadden de gender reveal met ongeveer 45 man. Super gezellig. Met gehuurde confetti kanonnen!

22 dagen geleden

Ja ik zou het ook klein houden 30 mensen uitgenodigd eindstand toch bijna 1000 euro lichter zo klein wordt het dus niet mijn vind plaats 14 sep

22 dagen geleden

Reactie op Kirsten.:)

Wij hadden de gender reveal met ongeveer 45 man. Super gezellig. Met gehuu ...
Super leuk zelfde idee als bij ons

22 dagen geleden

30 genodigde is in mijn ogen niet klein haha maar wel super leuk dat jullie het groots aan willen pakken. Wij hebben aanstaande maandag onze gender reveal en hebben alleen de aanstaande opas en oma's en overgroot oma uitgenodigd. Wat leuke versiering gehaald bij de So-Low en een taart besteld. We weten het zelf ook nog niet maar de taart gaat het ons uiteindelijk duidelijk maken wat het wordt.

22 dagen geleden

Reactie op Debdung

30 genodigde is in mijn ogen niet klein haha maar wel super leuk dat jullie ...
Heej meis hoe is het nu? En hoe verloopt de zwangerschap?

22 dagen geleden

Reactie op springinhetveld

Heej meis hoe is het nu? En hoe verloopt de zwangerschap?
Ja gaat allemaal goed op vermoeidheid na. Tijd vliegt voorbij en de kleine groeit goed maar het blijft toch nog allemaal zo onwerkelijk! Kan niet wachten tot ik die kleine voel trappelen in mn buik. En bij jou?

22 dagen geleden

Wij hebben 3 kleine reveals gedaan, vonden we leuk en ‘intiem’, eerst met schoonouders en broers/zussen van mn man, daarna mijn ouders en broer en zusje en de andere dag met vrienden. Eigenlijk was dit per toeval zo gegaan want we konden gewoon niet 1 moment prikken met iedereen tegelijk, maar we vonden het juist erg leuk zo! Hadden cupcakes laten maken met gekleurde (roze💕) vulling. 😊

22 dagen geleden

👆🏻 hiervoor hadden we wel met z’n tweeën eerst samen de echte reveal, een paar dagen eerder. Dat wilden we graag doen zonder toeschouwers 🤗

22 dagen geleden

Reactie op Debdung

Ja gaat allemaal goed op vermoeidheid na. Tijd vliegt voorbij en de kleine ...
Ja hier gaat het wel ben helaas in het ziekenhuis omdat ik extreem benauwd ben.. Maar inderdaad de tijd vliegt ik ben alweer 16+3 kleine groeit echt als kool... weet nog de dag dat je zei ik ben zwanger haha nee gaat veelste snel ik voel de kleine nu al 3 weken trappelen en vanaf deze week is het en heel hard schoppen.. nog even geduld em en dan voel jij hem of haar ook

22 dagen geleden

Wij hebben a.s. vrijdag onze gender reveal met ook +/- 30 mensen. Wij gaan het bekend maken (ook voor ons) met een beertje waarover wij verf gieten in de kleur van het geslacht 🥰.

22 dagen geleden

Wij hebben afgelopen zaterdag een genderreveal feestje gegeven voor ongeveer 35 mensen! 😊

22 dagen geleden

Wij hebben komende zaterdag een genderreveal met alle ouders. Beide ouders zijn gescheiden dus in totaal 4 ouders en 4 personen aanhang, in totaal zijn we dan dus met 10. Wij gaan een taartje aan snijden waarin wij ook er achter komen wat het word.

22 dagen geleden

Reactie op Kirsten.:)

Wij hadden de gender reveal met ongeveer 45 man. Super gezellig. Met gehuu ...
Aah wat leuk! Zag der leuk uit.. hoeveel weken zwanger was je toen je de gender reveal gaf? 🩷

22 dagen geleden

Wij vandaag vanwege opname in het ziekenhuis van m'n moeder maar daar gedaan dmv een taartje. Bedoeling was eigenlijk een poederblusser met veel mensen erbij maar dat ging niet. Dus dan maar zo! 🩷🎀

22 dagen geleden

Met deze en nog een sweetbox erbij!

22 dagen geleden

🎀

22 dagen geleden

Reactie op LMJ1710

Wij hebben afgelopen zaterdag een genderreveal feestje gegeven voor ongevee ...
Wat leuk! Waar hebben jullie dit gevierd?

22 dagen geleden

Reactie op chp2024

Met deze en nog een sweetbox erbij!
Ah wat leuk waar heb je dit besteld?

22 dagen geleden

Reactie op lovely01

Ah wat leuk waar heb je dit besteld?
@sweetsboxccr 🥰

22 dagen geleden

Reactie op lovely01

Aah wat leuk! Zag der leuk uit.. hoeveel weken zwanger was je toen je de ge ...
Ik was 15+1 toen😊