7 Reacties

één maand geleden

Ja je kunt het inderdaad al zien. In principe vertellen ze het niet tijdens de 13 weken echo.met uitzonderingen gebeurd het wel begrijp ik links en rechts. Dit is een medische echo waar ze idd checken op grote afwijkingen

één maand geleden

Ik was 13+4 en de echoscopiste was lief genoeg om stiekem even te kijken 🤭. Ze kan geen garanties geven, maar het líjkt erop dat het een meisje wordt. Ze benadrukte wel dat het niet 100% zeker is nog! 13 weken was idd nog erg vroeg. Wij wachten nu tot de 20 weken echo en gaan iig geen extra geslachtsecho doen. (Ik zei tijdens de echo heel subtiel tegen m'n vriend: zit jij ook stiekem te zoeken of je kan zien wat het wordt *winkwink*. Toen zei ze zelf 'haha ik wil best even kijken hoor' 😅)

één maand geleden

Vanmorgen de 13 weken echo gehad. De echoscopiste gaf aan dat ze het geslacht niet mocht vertellen/benoemen, maar als je een beetje weet waar je moet kijken, kun je het wel zien met deze termijn. Bij mijn zoontje 4 jaar geleden zagen we bij het plaatsen van het echo-apparaat meteen tussen de beentjes dat het een jongetje was, dit was met 13+3 en echt super duidelijk toen. Eerlijk? Het is dus wel een risico, ookal zouden ze het (in de regel dan) niet (mogen) vertellen.

één maand geleden

Oh ik lees nu pas dat je het juist niet zomaar wil zien 😅. Die kans is dus heel klein want ze moest echt apart een potty shot doen!

één maand geleden

Reactie op Kiimi

Oh ik lees nu pas dat je het juist niet zomaar wil zien 😅. Die kans is dus ...
Nou ja ik en mijn man zijn wel nieuwsgierig maar is natuurlijk meer een moment voor ons samen en zou stom zijn dat mijn moeder het eerder weet dan mijn man...

één maand geleden

Reactie op Maritje08

Nou ja ik en mijn man zijn wel nieuwsgierig maar is natuurlijk meer een mom ...
Ja dat begrijp ik! Ik denk dat de kans heel klein is dat je iets ziet hoor. En anders kun je tegen je moeder zeggen dat als het een jongetje is, het hoogstwaarschijnlijk nog niet zichtbaar is. Dus dat bijna alle babies nu nog niks lijken te hebben/op meisjes lijken.

één maand geleden

Hier de 13 weken echo gehad van de week en moesten de beentjes opgemeten worden en toen zag ik het al direct dat het een jongetje was 😜