23 Reacties

2 maanden geleden

Wij willen het wel weten en gaan het gewoon tegen mensen zeggen, dus niet zo'n nog reveal

2 maanden geleden

Ik denk dat ik er geen reveal Voor nodig heb馃槄 alle Symptomen herken ik. Ben zo benieuwd, als het een jongen zou zijn is het een wondertje Ik wil een gender echo doen rond 15/16 weken. Hoe we het verder bekend gaan maken weet ik nog niet

2 maanden geleden

Bij de eerste wilde ik het niet weten en mijn man wel. Toen heb ik hem overgehaald dat de eerste een verassing is en de tweede gaan we wel weten. Maar eigenlijk wil ik het weer niet weten. Dus ik hoop dat ik hem weer kan overhalen. Ik ga sowieso wachten tot de 20 weken echo en dan zie ik het wel.

2 maanden geleden

Ik had een pretecho met 6 weken. Sterrenhemel en mooie muziek op. Ik ben van Belgi毛 dus zou het geslacht al kunnen weten via de nipt test (rond 12 weken dan?), maar wil veel liever weer een pretecho met sterrenhemel haha. Lijkt me leuk het op een echo te zien/ zoeken. Ik zag ooit eens van iemand die een outfit voor een jongentje uitkoos en een voor een meisje. Toen vroegen ze de kassamedewerker het juiste outfitje in te pakken en aan te rekenen. Vind ik ook een heel erg leuk idee! Minder leuke is dat ze het buiten aan de deur van de winkel al uitpakten haha, ik had er dan wel thuis een leuke avond van gemaakt.

2 maanden geleden

Wij willen het geslacht niet weten dus voor ons is de keuze makkelijk馃グ

2 maanden geleden

Leuk om te horen dat meer van jullie het niet willen weten! Ik wil het ook graag een verassing houden maar ik had echt het gevoel dat iedereen tegenwoordig het geslacht al weet!

2 maanden geleden

Reactie op moniquedevisser

Ik denk dat ik er geen reveal Voor nodig heb馃槄 alle Symptomen herken ik. Be ...
Wat voor symptomen heb je ??

2 maanden geleden

Reactie op Mendoow1992

Wat voor symptomen heb je ??
Misselijkheid, puistjes. Zegt bij mij vaak al genoeg. Vooral de puistjes

2 maanden geleden

Wij willen het niet weten, met alles wat je tegenwoordig al van tevoren kan weten en regelen, lijkt dit ons juist de mooiste verrassing als de kleine geboren word. Maar dit is dan ook ons eerste kindje, misschien is dat ook anders 馃槆

2 maanden geleden

Bij onze 1e zoon een rook kanon gedaan. Bij onze 2e zoon een foto met iets blauws bij de 2de geen! Want we willen het een keer niet weten lijkt me zo leuk tijdens de bevalling. De 3de musketier of een meid

2 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap hadden we een NIPT laten doen. We zouden samen het resultaat bekijken ... maar toen de mail binnenkwam waren we beiden aan het werk. We waren zo ongeduldig dat we via videobellen gezamelijk de mail geopend hebben 馃槄

2 maanden geleden

Aan vrienden en familie hebben we het gewoon verteld.

2 maanden geleden

Reactie op moniquedevisser

Misselijkheid, puistjes. Zegt bij mij vaak al genoeg. Vooral de puistjes
Hoeveel kinderen heb je om dit patroon te merken? Vrees dat ik het hier niet zal weten. Heb enorm veel kwaaltjes. Maar mijn zus had 2 zwangerschappen zonder kwaaltjes en heeft een jongen en een meisje. Dusja 馃槄

2 maanden geleden

Bah geen gender reveal! Zo commercieel. Wij willen het horen bij de echo en vertellen het gewoon! Hoef ook geen babyshower of dat soort dingen. Gewoon lekker normaal

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Hoeveel kinderen heb je om dit patroon te merken? Vrees dat ik het hier ni ...
2 jongens en 4 meiden馃槄

2 maanden geleden

Reactie op moniquedevisser

2 jongens en 4 meiden馃槄
Oh dan weet je het wel haha. Benieuwd of het dan weer zal kloppen!

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Oh dan weet je het wel haha. Benieuwd of het dan weer zal kloppen!
Wij ook, heb het maar 1x fout gehad馃ぃ

2 maanden geleden

Ik wil het wel weten. Ik vind het leuk om alvast wat leuke kleertjes te kopen. Ik vertel het ook gewoon aan mijn directe familie. Bij mijn zoon heb ik gewoon mijn familie gebeld. Hoe we het nu gaan doen weet ik nog niet. Lijkt me wel leuk om mijn zoon erbij te kunnen betrekken :)

2 maanden geleden

Reactie op moniquedevisser

Misselijkheid, puistjes. Zegt bij mij vaak al genoeg. Vooral de puistjes
Die had ik de vorige zwangerschap ook met onze dochter. 馃檴

2 maanden geleden

Ik ben nu 10.4 weken zwanger van mijn eerste kindje en wil graag rond 15 weken een geslachtsbepalende pretecho inplannen om te kijken wat het wordt. Wij nodigen hier dan onze ouders voor uit zodat we dit met z'n alle kunnen zien. Geen genderreveal voor ons maar gewoon intiem samenzijn馃グ馃グ鉂わ笍