9 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb nog nooit gehoord van de rode kool wat is dat precies 😅

4 maanden geleden

Reactie op louisa2

Ik heb nog nooit gehoord van de rode kool wat is dat precies 😅
Kwam ik online tegen. Moet je het koken en het vocht mengen met urine (verhoudingen zou je even op moeten zoeken)

4 maanden geleden

Mijn schoonzus haar schoonmoeder heeft boven mijn buik gependeld met een naald en draad. Je gaat 3 keer met de naald over je buik heen en weer, dan hou je hem er boven als hij heen en weer gaat is het een jongen en als hij rondjes draait is het een meisje… 😊

4 maanden geleden

Nog nooit geprobeerd maae ben wel benieuwd of ze bij andere mensen gewerkt hebben 😝

4 maanden geleden

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik die baking soda test gedaan en die klopte, een meisje! Heb hem nu 2x gedaan voor de gein maar twee keer andere uitkomst 🤔

4 maanden geleden

Ik zag laast een youtuber die deze uitteste. Ze kreeg 50/50 resultaat haha. Die chinese kalender klopte hier tot nu toe. Klopte met mijn en mijn zus geslacht, ook met haar zoontje. Helaas brak haar dochter de code haha. Ze had een jongen moeten zijn 😅 ik zou volgens die kalender een meisje moeten verwachten.

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ik zag laast een youtuber die deze uitteste. Ze kreeg 50/50 resultaat haha. ...
Volgens 24baby kan je de ramzi theorie doen. Na even google denk ik dat het hier op een jongetje wijst. Tegenovergesteld dus van de chinese kalender haha. Wel leuk om bij te houden tot het geslacht gekend is!

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Volgens 24baby kan je de ramzi theorie doen. Na even google denk ik dat het ...
Ok even mijn zus gestalkt tot ze echo's van haar kindjes doorstuurde 😅 ze heeft een zoontje en een dochter. Ze lagen inderdaad elke aan een andere kant van de placenta. Maar in dit geval lijkt mijn echo op haar dochter dus weet het niet meer 😅