31 Reacties

2 maanden geleden

Ik kan ook niet langer meer wachten. Op dit moment 10+3 .

2 maanden geleden

Wij ook 14 weken!

2 maanden geleden

Zowel onze vk als echo centrum in de stad doen in de zomervakantie geen pretecho dus geen geslachtsecho mogelijk ivm vakantie en minder personeel. Vanaf eerste week sept doen ze het weer maar zijn wij al 18 a 19 week dus heeft dan geen nut meer met week later 20weken echo. Had het wel graag gewild😅

2 maanden geleden

Wij kunnen hem ook met 14 laten doen maar kiezen ervoor om met 15 weken te doen omdat het anders zo dicht op de13 weken echo zit. Leuk om tussen 13wk en 20wk echo nog een keertje te kunnen kijken. Gaan jullie voor een 2D of 3D echo?

2 maanden geleden

Reactie op MVS-24

Zowel onze vk als echo centrum in de stad doen in de zomervakantie geen pre ...
Ah wat zonde!! Sommige VK doen het ook als je daar niet onder behandeling loopt, misschien eens rondbellen in de buurt. Weet dat ze het hier wel doen

2 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Wij kunnen hem ook met 14 laten doen maar kiezen ervoor om met 15 weken te ...
Wij twijfelen nog! Jullie?

2 maanden geleden

Reactie op emms2821

Wij ook 14 weken!
Spannend!!

2 maanden geleden

Reactie op Mendoow1992

Ik kan ook niet langer meer wachten. Op dit moment 10+3 .
Mijn geduld is ook al weg hahaha en ben pas 8+2

2 maanden geleden

Vorige keer met 14+5 gedaan en het was overduidelijk. Nu met 14+4 ingepland. 2 dagen na de 13 weken echo .. beetje jammer dat ze het niet tijdens de 13 weken echo zeggen 😄

2 maanden geleden

Reactie op chp2024

Wij twijfelen nog! Jullie?
Ik neig naar 2D, ook omdat het een beetje..voyeuristisch voelt om zo in 3D tussen die benen te gaan zitten loeren 😜

2 maanden geleden

Wij de vorige keer gedaan met exact 14 weken .. waarschijnlijk willen we het dit keer niet weten🙏🏼🌈👶🏼

2 maanden geleden

Reactie op chp2024

Mijn geduld is ook al weg hahaha en ben pas 8+2
Hahahaha nu al

2 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Ik neig naar 2D, ook omdat het een beetje..voyeuristisch voelt om zo in 3D ...
Hahaha ik snap het helemaal

2 maanden geleden

Reactie op bonnie1988

Hahahaha nu al
Erg hè

2 maanden geleden

Reactie op bonnie1988

Wij de vorige keer gedaan met exact 14 weken .. waarschijnlijk willen we he ...
Oeh spannend! Wat is de reden daarvan? Ik zou dat persoonlijk niet kunnen hahaha veel te nieuwsgierig voor

2 maanden geleden

Reactie op chp2024

Oeh spannend! Wat is de reden daarvan? Ik zou dat persoonlijk niet kunnen h ...
Ik ben in februari spontaan bevallen van een mooi meisje , Nu maakt me dus niet uit wat het word zolang we er maar voor mogen zorgen🙏🏼🌈👶🏼

2 maanden geleden

Ik wacht gewoon tot 20 weken! Natuurlijk is eerder weten leuk maar vind het zonde van mijn geld aangezien het toch niet meer veranderd en even later ik het ook wel weet haha

2 maanden geleden

Wij vorige zwangerschap met 16 weken laten doen. Volgens mijn verloskundige zou er dan echt geen twijfel meer mogelijk zijn. Het was ook (maar) €50,- dus kon mn nieuwsgierigheid niet nog 4 weken on hold zetten😂. 3D zou ik persoonlijk pas later doen anders zijn ze nog een beetje garnaal achtig. Vond het toch leuker als ik een wat voller babytje zou zien. Alleen onze kleine meneer verstopte zich achter zn hand en de placenta dus was een uitdaging haha.

2 maanden geleden

Wij hebben het 2 keer met 14 en een halve week gedaan. Zou ik nu ook graag weer doen!

2 maanden geleden

Reactie op plukdedag.-

Vorige keer met 14+5 gedaan en het was overduidelijk. Nu met 14+4 ingepland ...
Ik heb met 14+2 de 13 weken echo. Ik zeg als we ervoor betalen mogen we dan het geslacht weten ipv paa rdagen later terugkomen? Nee doen ze niet… pff