31 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben zooooooo benieuwd! We hebben 'm nog niet gepland maar kan nu al niet meer wachten haha (en ben pas 9w). Hebben jullie al een voorgevoel wat het is?

2 maanden geleden

Reactie op Rmcvh

Ik heb met 14+2 de 13 weken echo. Ik zeg als we ervoor betalen mogen we dan ...
Oh jeetje, wat stom! :(

2 maanden geleden

Reactie op babydreams

Ik ben zooooooo benieuwd! We hebben 'm nog niet gepland maar kan nu al niet ...
Ik ben nu 8+3 en kan ook al niet meer wachten. Ik denk een meisje vanwege de klachten, m'n vriend denkt een jongen. Jullie?

2 maanden geleden

Reactie op chp2024

Ik ben nu 8+3 en kan ook al niet meer wachten. Ik denk een meisje vanwege d ...
Mijn gevoel zegt een jongen en qua old wives tales komt dat ook overseen 🤣 mijn man denkt er niks over haha. Wat maakt dat je vriend een jongen denk?

2 maanden geleden

Ik ben pas 10 weken en kan nu al niet wachten haha ,wij gaan met 14w5d de geslachtsbepalende echo doen tegen betaling . Kan echt niet 6 weken langer wachten terwijl t gewoon eerder kan haha

2 maanden geleden

Reactie op Rmcvh

Ik heb met 14+2 de 13 weken echo. Ik zeg als we ervoor betalen mogen we dan ...
Bij ons heeft ze uitgelegd waarom dit is. Er zijn koppels die bijvoorbeeld alleen een jongen willen en als er dan meisje uit komt alsnog voor een abortus gaan. Ze gaf aan dat dat veel vaker voorkomt als dat je denkt. En gezien de 13 weken echo een medische echo is willen ze dat niet.

2 maanden geleden

Hier met 16 weken.

2 maanden geleden

Reactie op Motherin2025

Bij ons heeft ze uitgelegd waarom dit is. Er zijn koppels die bijvoorbeeld ...
Dat argument snijdt geen hout, als he het in dezelfde week alsnog kan weten via een commerciële pretecho. De reden dat ze het niet zeggen is dat er anders “misbruik” wordt gemaakt van de 13-weken echo. Mensen die ervoor kiezen omdat ze het geslacht willen weten, ipv de reden waarvoor de echo bedoeld is: medische screening.z

2 maanden geleden

Ik doe het met 16 weken 🩷🩵

2 maanden geleden

Reactie op Motherin2025

Bij ons heeft ze uitgelegd waarom dit is. Er zijn koppels die bijvoorbeeld ...
Wat een afschuwelijk gedachte zeg ik heb zelf al 1 dochter en 2 zoons maar heb totaal geen voorkeur en heb dit ook nooit gehad. Vind het heel erg te lezen dat er blijkbaar stellen zijn die dan abortus doen pfff echt hoor