95 Reacties

茅茅n maand geleden

Wij hebben de gelachstecho met 14 weken en een paar dagen. Mijn schoonouders zijn de week erna met vakantie en ik had gevraagd of het daardoor mogelijk was dat we eerder kwamen. Echoscopiste gaf aan dat vanaf 14 weken te zien was maar dat dit wel echt de max was

茅茅n maand geleden

Ik heb een geslachtsbepaling met een pretecho met 14+2. Wij zijn ook heel benieuwd. Bij onze dochter wisten we niet dat het allemaal al zo vroeg kon en wisten we het met de 16 weken echo

茅茅n maand geleden

Hier was ik 14+1. Heel duidelijk een jongen 馃ぃ

茅茅n maand geleden

In Den Haag is het bijna overal vanaf 13 weken

茅茅n maand geleden

Ik wacht bewust tot 19-20 weken. Heb al zo vaak verhalen gehoord waarbij het bij de 20 weken echo ineens een ander geslacht is馃槄

茅茅n maand geleden

De vorige keer hebben we het zelf gezien tijdens de 13-wekenecho en werd dat bevestigd door de echoscopiste (hoewel dat eigenlijk niet mag bij deze echo). Het was toen overduidelijk een jongen. Bij een jongen is dat misschien ook sneller te zien? Bij deze praktijk doen ze een pretecho bij 16 weken (maar weet niet of we daar voor willen betalen) en anders weten we het met 20 weken.

茅茅n maand geleden

Bij het Moederbuikje in Lijnden was ik met 13.3 en daar kon ze het toen al goed zien. Het geslacht klopte ook馃槤.

茅茅n maand geleden

Volgends mij rond de 12/13 weken ziet alles er nog uit als een meisje omdat de p*mel nog niet tevoorschijn is gekomen. Dus ik denk zelf dat een jongen eerder met zekerheid kan worden gezegd omdat het geslachtsdeel van een jongen niet ineens weer terugtrekt. Maargoed ja je hoort het ook wel eens andersom natuurlijk , dat het toch een meisje blijkt te zijn, dus ik weet het niet馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op Annetjexxxxx

Volgends mij rond de 12/13 weken ziet alles er nog uit als een meisje omdat ...
Een meisje kan door de hormonen van mama opgezette schaamlipjes hebben waardoor het soms wel eens fout bekeken kan worden. Of het jongetje moet al zo groot geschapen zijn dat het niet te missen is hahah

茅茅n maand geleden

Met mijn vorige zwangerschap met 14+0 geslachtsecho en klopte ook! Wel lastig te zien maar wel gelukt :)

茅茅n maand geleden

Wij doen het uit voorzorg met 16 weken; heb ik ook bij onze eerste gedaan en hier was het toen heel goed zichtbaar!

茅茅n maand geleden

Reactie op Debbsss02

Een meisje kan door de hormonen van mama opgezette schaamlipjes hebben waar ...
Ohhhh haha wist ik niet eens!!

茅茅n maand geleden

Bij onze praktijk mag het pas rondom de 16 weken, omdat het daarvoor nog te onzeker is en mogelijk niet goed zichtbaar. Wij doen het dus ook met 15+5 weken zwangerschap. Vinden we fijn, want dan hebben we elke 3 weken even een echo tot aan de 20-weken 馃槉

茅茅n maand geleden

Eerste met 15+3 en de 2e met 14+5. Allebei heel duidelijk een jongetje. Geen nub maar echt een piemel. 馃槉 bij de 2e zagen we het overigens zelf tijdens de 13 weken echo met 13+3, maar ja, wij dachten ook: misschien zien we het verkeerd en is het de navelstreng ofzo. Maar bleek dus echt een jongen te zijn.

茅茅n maand geleden

Overigens gaan we het nu met 14+4 doen!

茅茅n maand geleden

Wij hebben de eerste met 16+6 gedaan maar dat kwam omdat we toen met COVID shit zaten en contactberoepen 鈥榮 avonds niet meer mochten werken (werkte toen nog fulltime) en nu doen we het met precies 15 weken. Anders moeten we wachten tot 18 weken gezien we 2 dagen na de geslachtsecho op vakantie gaan 馃槄

茅茅n maand geleden

Ik heb de mijne vandaag gehad precies 13 weken. Duurde wel eventjes voordat ze wat kon zien omdat de baby maar niet goed wilde liggen.. haha

茅茅n maand geleden

Ik doe de echo met 13+6 weken. Nog 3 dagen馃檲馃槏

茅茅n maand geleden

Wij zijn nog lang niet zo ver maar ga het denk ik halverwege de 13 weken echo en de 20 weken echo doen. Wel lekker beetje spreiding en hebben dennk ik al vroeg 13 weken echo dus dan met 16 weken ofzo

茅茅n maand geleden

2 keer met 14 dagen en 5 weken gedaan beide een meisje en dat klopte. Ben nu 13+2 en zou toch wel graag volgende week een geslachtsecho willen doen weer 馃槉