95 Reacties

één maand geleden

Eerste met 14,5 week gezien, was meisje en dat is nu een dochter van 3 jaar. En van de week bij 14+1 laten doen en ze had geen enkele twijfel dat dit weer een dochter is. 💖💖 vanaf 14 weken kan echt prima!!

één maand geleden

14w1d vandaag en was heel duidelijk te zien 😬 bij me andere kids ook toen gedaan en het klopte gewoon 😜

één maand geleden

Dit was met 12+0… ik denk best duidelijk hahaha

één maand geleden

Ik was vorige week 13+2 en bij mij was heel duidelijk een meisje te zien werd mij verteld

één maand geleden

Reactie op chant28

Ik was vorige week 13+2 en bij mij was heel duidelijk een meisje te zien we ...
Ja heel duidelijk!

één maand geleden

Reactie op chelsey12

Dit was met 12+0… ik denk best duidelijk hahaha
Kan nog naar binnen trekken

één maand geleden

Ik ben vorige week met 13+2 geweest en er was heel duidelijk een jongen te zien zij ze. Al schatte zij mijn zwangerschap op 13+4 die dag.

één maand geleden

Ben vandaag naar de 13 weken echo geweest en ben nu 14+1! Wat denken jullie? 🧸🤎🥰

één maand geleden

Reactie op chelsey12

Dit was met 12+0… ik denk best duidelijk hahaha
Nee hoor kan zeker nog veranderen .

één maand geleden

Reactie op deniesvw

Ja heel duidelijk!
Jaaaa gaaf🩷

één maand geleden

Ik heb de geslachtsbepaling gisteren gedaan met 14.2 en het was al duidelijk te zien 😀🎀

één maand geleden

Wij hebben maandag de 13 weken echo gehad. Ik was toen 13+4. Had sterk het gevoel dat het een meisje zou zijn al die tijd al maar bij de echo zagen we een piemeltje. De echoscopiste mocht het eigenlijk niet zeggen maar zei lachend "ja het lijkt er wel op. De 16e de geslachtsecho en wordt het bevestigd. Kan het de navelstreng geweest zijn of is dat eigenlijk wel onmogelijk?

één maand geleden

Reactie op Cx97

Wij hebben maandag de 13 weken echo gehad. Ik was toen 13+4. Had sterk het ...
Tuurlijk kan je je verkeken hebben, maar als de vk het ook nog eens bevestigt .. :) dan is de kans groot dat het klopt. Wij zagen bij ons 2e kindje ook al bij 13+3 een piemel. De vk zei niets, maar mijn man en ik zagen het allebei en een paar dagen later werd dit bevestigd

één maand geleden

Reactie op Cx97

Wij hebben maandag de 13 weken echo gehad. Ik was toen 13+4. Had sterk het ...
Ben erg benieuwd, waarom ze het nog niet mogen zeggen? Kunnen ze het fout hebben? Of houden ze gewoon spanning erin 🤪

één maand geleden

Reactie op Babii

Ben erg benieuwd, waarom ze het nog niet mogen zeggen? Kunnen ze het fout h ...
De 13a weken echo is een medische echo in onderzoeksverband. Ze zeggen het niet om te voorkomen dat mensen daarom de echo gaan doen terwijl het doel prenatale diagnostiek is en er dus ook minder leuke bevindingen kunnen zijn. Het is nadrukkelijk geen pretecho

één maand geleden

Reactie op Cx97

Wij hebben maandag de 13 weken echo gehad. Ik was toen 13+4. Had sterk het ...
Ik heb ook zo sterk het gevoel al vanaf het begin dat het een meisje is. Zou zo moeten schakelen als het een jongetje blijkt. Heb jij dat ook?

één maand geleden

Reactie op bobbie3000

Ik heb ook zo sterk het gevoel al vanaf het begin dat het een meisje is. Zo ...
Ik had bij m’n eerste mega sterk het gevoel dat het een meid zou worden en moest dus ook even wennen dat we een piemeltje zagen. 😂 Sinds we begonnen te praten over een tweede, heb ik altijd het idee gehad dat dat weer een knul zou worden. En nu is er een sterk vermoeden dat het dit keer een meid is en moet ik echt even schakelen. Heb dat nooit voor me gezien 😂 Geen idee waarom! Volgende week vrijdag weten we het pas zeker 🤞🏽

één maand geleden

Reactie op bobbie3000

Ik heb ook zo sterk het gevoel al vanaf het begin dat het een meisje is. Zo ...
Jaa ik heb dat ook, had het niet aan zien komen. Zo zie je maar weer als je graag iets hoopt of mee bezig bent gaat het juist niet gebeuren 😅 als ik in een winkel loop kijk ik ook alleen naar de meisjes kleren. Dus moet inderdaad best wel schakelen ondanks ik er natuurlijk super blij mee ben en net zo welkom is. 🩵 Maar het is even het beeld wat ik los moet laten

één maand geleden

Reactie op DC22

Ik had bij m’n eerste mega sterk het gevoel dat het een meid zou worden en ...
Ah ben heel benieuwd, hoe is het om mama te zijn van een zoontje? 🩵 ik heb alleen maar meisjes in mn omgeving en ben benieuwd hoe het dan met een jongen is 😊

één maand geleden

Reactie op Cx97

Ah ben heel benieuwd, hoe is het om mama te zijn van een zoontje? 🩵 ik he ...
Ik vind het heerlijk! Hij is heel erg van het knuffelen en kroelen, dat zie ik bij meiden in m’n omgeving veel minder. Ook lekker aan het spelen met knuffels, maar tegelijkertijd komt hij je ook op zoeken om te stoeien. ❤️