71 Reacties

2 maanden geleden

19 augustus de echo en heb gevoel voor een meisje (dit keer behoorlijk ziek geweest terwijl ik dat bij de andere 2 niet had en dat zijn beide jongens)

2 maanden geleden

Geen geslachtsecho, maar heb 30 juli de nipt dus ergens de week erop weet ik via de niptuitslag wat het geslacht is 😁 dan ben ik ergens 13 weken. Voelt gek het zo snel zeker te zijn. Wel blij dat België die uitslag vrijgeeft. Ik denk een jongentje. De ramzi theorie denk het ook haha. Ben benieuwd.

2 maanden geleden

Wij weten nog niet of we gewoon afwachten tot de 20-wekenecho of een geslachtsecho plannen. Ik heb een voorgevoel dat het een meisje gaat zijn, maar echt puur en alleen gebaseerd op gevoel 😂 Verder op helemaal niets. Nadat ik bovenstaande typte nog even de Ramzi-methode bekeken en dan zou het ook een meisje moeten zijn! Heb eerder al wel naar de Chinese geslachtskalender gekeken, maar daar geloof ik niet zo in. Volgens die methode zou ik een jongetje krijgen. Er zijn echter maar twee conceptiemaanden bij de Chinese leeftijd 30 waarbij je een meisje had kunnen krijgen 😅

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Wij weten nog niet of we gewoon afwachten tot de 20-wekenecho of een geslac ...
Volgende de chinese geslachtskalender krijg ik net een meisjes terwijl mijn gevoel en de ramzi theorie een jongen zegt 😄

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Volgende de chinese geslachtskalender krijg ik net een meisjes terwijl mijn ...
Haha, precies andersom!

2 maanden geleden

Wij wachten tot de 20 weken echo, al twijfel ik ergens ook of ik het überhaupt wel wil weten deze keer. Maar mijn man wel, en snap dat ook wel. Vorige zwangerschap kon ik me niets anders voorstellen dan een meisje. Dat was ook een meisje. Nu merk ik dat (terwijl ik toch echt voorkeur had) het me echt niet meer uitmaakt. Mijn man roept al weken dat het een jongetje is. Merk dat ik daar nu zelf ook naar neig. Deels doordat klachten deels anders zijn, maar vooral omdat mn man het steeds roept 😂

2 maanden geleden

21-08 heb ik de geslachts bepaling echo, ik ben dan 16 weken 🩵🩷

2 maanden geleden

Wij 7 augustus de niptest met geslachtsbepaling! En ik vermoed een jongetje 🙈🥰

2 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

21-08 heb ik de geslachts bepaling echo, ik ben dan 16 weken 🩵🩷
En wat is je voorspelling Cristel? 😃

2 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

En wat is je voorspelling Cristel? 😃
Hmm ik vermoed een jongen , iedereen om mij heen ook trouwens, behalve mijn moeder haha die zegt dat ik een meisje krijg 😜

2 maanden geleden

Mijn gevoel zegt een jongen, Ramzi en Chinese kalender beiden meisje, qua symptomen trouwens ook meer meisje denk ik. En toch sterk gevoel dat het een jongetje is. Weet nog niet wanneer we het te weten komen, in NL hoor je het niet bij de NIPT

2 maanden geleden

Wij wachten ook tot de 20 weken echo. Maar gezien de misselijkheid denk ik een meisje 🩷 in onze omgeving zegt ook iedereen dat het een meisje gaat worden. We wachten nieuwsgierig af 😊

2 maanden geleden

Ik snap niks van die ramzi methode haha.. kan dat niet uit m’n echo’s halen🙈

2 maanden geleden

Nee ik ook niet😂 zie echt niet waar mijn placenta is.. Zelf weet ik echt niet wat het wordt. Bij mijn zoontje dacht ik een meisje. (Toen wisten we het niet) nu willen we het wel weten. Zwangerschap is tot nu toe hetzelfde kwa kwaaltjes en hoe ik me voel.

2 maanden geleden

Reactie op Madeliefje33

Ik snap niks van die ramzi methode haha.. kan dat niet uit m’n echo’s halen ...
Nee ik ook niet! Kan iemand t uitleggen? Waar de placenta zit is waar de navelstreng heen loopt toch? Op mijn echo gaat de navelstreng omhoog… dus niet echt links/rechts?

2 maanden geleden

20-08 hebben we geslachtsecho maar willen het pas weten met de gender reveal die 24-08 is. Ik denk door mijn klachten een meisje maar mijn man denkt een jongetje 🤷🏼‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Nee ik ook niet! Kan iemand t uitleggen? Waar de placenta zit is waar de na ...
Hier staat het eigenlijk goed uitgelegd: https://www.24baby.nl/zwanger/zwangerschapspraat/ramzi-theorie/#:~:text=Hoe%20werkt%20de%20Ramzi%2Dtheorie%20precies%3F,de%20buurt%20van%20het%20embryo. Het gaat erom waar de placenta zich gaat ontwikkelen en dat zou je zien aan een langgerekte witte streep op de echo. Geloof dat de Ramzi-theorie alleen toe te passen is bij echo's tussen de 6 en 8 weken, dus als de placenta er niet is. Ook is er een verschil in links en rechts bij uitwendige en inwendige echo, maar staat allemaal goed in dat artikel uitgelegd!

2 maanden geleden

Dan nog weet ik het niet haha… ziet iemand hier iets? Hier was ik 9.2 wkn

2 maanden geleden

Reactie op Madeliefje33

Dan nog weet ik het niet haha… ziet iemand hier iets? Hier was ik 9.2 wkn
Inwendig trouwens

2 maanden geleden

Reactie op Madeliefje33

Dan nog weet ik het niet haha… ziet iemand hier iets? Hier was ik 9.2 wkn
Nee, is een beetje een onduidelijke, gekleurde foto waardoor het moeilijk te zien is. Zou denken aan de linkerkant, maar zeker weten doe ik het niet.