71 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Nee, is een beetje een onduidelijke, gekleurde foto waardoor het moeilijk t ...
En eigenlijk volgens het artikel ben je daar al te ver 🤔 heb je geen eerdere echo toevallig?

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

En eigenlijk volgens het artikel ben je daar al te ver 🤔 heb je geen eerde ...
Okee ja deze met 6.4 wkn 😁

2 maanden geleden

Reactie op Madeliefje33

Okee ja deze met 6.4 wkn 😁
Dan zou ik denken daar rechtsonder bij de bolling! Er vanuit gaande dat deze echo inwendig is, zou het een jongetje zijn. Goed om te weten: het is vooral een leuke methode om er een beetje over te fantaseren, maar het is niet wetenschappelijk bewezen ofzo!

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Dan zou ik denken daar rechtsonder bij de bolling! Er vanuit gaande dat dez ...
Haha ja precies bedankt voor t kijken in ieder geval! De Chinese kalender zegt ook een jongen, maar wij hebben het idee een meisje 😂

2 maanden geleden

Wil je dan ook bij mijne kijken? Want ik had dat stuk idd gelezen maar ben ook niks wijzer over mijn eigen echo.

2 maanden geleden

Dit zou dan rechts zijn; dus een jongen? Klopt dat?

2 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Wil je dan ook bij mijne kijken? Want ik had dat stuk idd gelezen maar ben ...
Ik heb echt geen idee 🙈 Bij jou lijkt je hele baarmoeder omrand met een witte lijn, haha.

één maand geleden

Reactie op KVS95

Ik heb echt geen idee 🙈 Bij jou lijkt je hele baarmoeder omrand met een wi ...
Hahaha, nonbinair dan waarschijnlijk

één maand geleden

Bij mijn dochter had ik een heel sterk gevoel dat het een meisje was! Nu weet ik het niet😅. Iets in me zegt dat het waarschijnlijk een jongetje is, maar kan dus alle kanten op😂. Chinese kalender en Ramzi zeggen meisje. Op 10 augustus weten we het!

één maand geleden

Ik kan heel goed nub lezen.... Maar daar is nu nog te vroeg voor haha

één maand geleden

Reactie op bobbie3000

Hahaha, nonbinair dan waarschijnlijk
Hahaha nu al een identiteitscrisis 😂

één maand geleden

6 augustus mijn geslachtsecho met 14 weken😁 Iedereen denkt een meisje.. maar denk toch weer een jongen😆🤭

één maand geleden

Reactie op bonnie1988

Ik kan heel goed nub lezen.... Maar daar is nu nog te vroeg voor haha
Jaa?? zou jij mijn nub willen lezen🤭 ik heb daar echt geen verstand van

één maand geleden

Reactie op bobbie3000

Wil je dan ook bij mijne kijken? Want ik had dat stuk idd gelezen maar ben ...
Wat sowieso belangrijk is, is om te bepalen waar de bovenkant van je baarmoeder is. Dit is niet vanzelfsprekend ook de bovenkant van de echo. Ik heb mijn verloskundige gevraagd waar de bovenkant was en toen bleek dat ik de echo een kwartslag moest draaien. Dan ziet het er ineens anders uit 🤪

één maand geleden

Reactie op Adriane

Wat sowieso belangrijk is, is om te bepalen waar de bovenkant van je baarmo ...
Aahh oké, dat dacht ik ook al ja; het hangt er maar net vanaf hoe je hem bekijkt. Ik wacht nog wel een paar weken af tot het duidelijk is. En wat zegt jouw intuïtie dat ‘t wordt Adriane?

één maand geleden

Reactie op bobbie3000

Aahh oké, dat dacht ik ook al ja; het hangt er maar net vanaf hoe je hem be ...
Ramzi en de Chinese kalender zeggen allebei een meisje. Mijn man en moeder denken ook een meisje maar ik twijfel zelf. Meisje zou na onze zoon hartstikke leuk zijn, alleen ik vind 2 jongetjes erg goed passen in ons gezin. Misschien ook omdat ik niet beter weet en de jongens liefde voor een moeder zo fantastisch vind 🩵 Alles is in ieder geval welkom! Als hij/zij maar gezond op de wereld komt

één maand geleden

Chineese kalender zegt meisje en ramzi snap ik niet zo goed, kan iemand mij dit uitleggen

één maand geleden

Ramzi zegt jongen, Chinese kalender zegt meisje dus we gaan het zien. Ik heb zelf echt werkelijk geen idee. Ik ervaar deze zwangerschap heeeeeel anders als bij m’n eerste kind (een meisje) dus ik ben best wel benieuwd haha

één maand geleden

Reactie op MenMF

Chineese kalender zegt meisje en ramzi snap ik niet zo goed, kan iemand mij ...
Bij de Ramzi-theorie kijk je op de echo waar de placenta zich in je baarmoeder ontwikkelt. Deze plek geeft volgens de theorie aan wat het geslacht is van je baby. Je herkent de plek waar de placenta zich ontwikkelt als een lichte, langgerekte vlek, vaak in de buurt van het embryo. Aan welke kant van je baarmoeder je deze vlek ziet, hangt ervan af of je een inwendige echo of een uitwendige echo krijgt: • Inwendige echo. Zie je op de uitdraai van een inwendige echo de lichte vlek rechts in de baarmoeder? Dan verwacht je volgens de Ramzi-theorie een jongen. Wanneer je hem links in de baarmoeder ziet, zou je van een meisje in verwachting zijn. • Uitwendige echo. Als de echo via je buik is gemaakt, is de echo gespiegeld. Zie je op de uitdraai van de echo de lichte vlek rechts? Dan zou dit betekenen dat je een meisje krijgt. Een lichte vlek aan de linkerkant wijst bij een uitwendige echo op een jongen. Is wel maar te gebruiken van week 6 tot week 8.

één maand geleden

Volgens chinese kalender een jongen. Mijn gevoel zegt dit keer nu sinds een aantal dagen een meisje. Ik heb me misselijker gevoeld dan de vorige keer en heb nu nog wel zin in koffie, thee en seks en dat had ik de vorige keer niet. Maar dat is ook echt het enige waar ik het dan op baseer, dus dat zegt ook niet zoveel ;)!