71 Reacties

één maand geleden

Hi mama’s, ik heb vanavond de echo gehad, en mijn voorgevoel klopte… een meisje! 💘 Ben benieuwd hoe het voor jullie allemaal is, of alle voorgevoelens, volkswijsheden en theorieën klopten 😄

één maand geleden

Mijn gevoel is weer veranderd naar een jongen ondertussen, maar het zal nog wel even duren voordat ik het weet... nu 12.5 week ongeveer!

één maand geleden

Mijn gevoel zegt sinds het begin al een meisje. Nu vannacht gedroomd dat 2 gynaecoloog zeiden dat het een jongen werd, zonder overduidelijk echo-beeld haha. Iets teveel ermee bezig de laatste dagen 🤭 Maandag geslachtsecho!

één maand geleden

Reactie op Lousb12

Mijn gevoel zegt sinds het begin al een meisje. Nu vannacht gedroomd dat 2 ...
En met welk gevoel werd je wakker? 😉

één maand geleden

Ik heb vrijdag de geslachtsecho. Ik ben nu 14+6 zwanger van mijn eerste kindje. Mijn gevoel vanaf het eerste moment is jongen maar allebei meer dan welkom!

één maand geleden

Reactie op bobbie3000

Hi mama’s, ik heb vanavond de echo gehad, en mijn voorgevoel klopte… een me ...
Hier zeiden de ramzi en die online tests aan de hand van kwaaltjes een jongen. Mijn voorgevoel was ook een jongen (maar misschien ondat ik dat stiekem hoopte?) De chinese geslachtskalender en de nub zeiden een meisje. Ik krijg een meisje 😊

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Hier zeiden de ramzi en die online tests aan de hand van kwaaltjes een jong ...
Die Chinese geslachtskalender zit nog verdacht vaak goed, al zou je denken dat het klinkklare onzin is. Bij mij klopte die ook

één maand geleden

Reactie op bobbie3000

Die Chinese geslachtskalender zit nog verdacht vaak goed, al zou je denken ...
Bij mijn eerste harstikke fout😬 Zou een meisje krijgen, het is toch echt een jongen haha

één maand geleden

Vandaag met 14+6 de geslachtsecho gehad en na 2 jongens krijgen we nu een meisje 🥹🩷🥰

24 dagen geleden

Ik heb hem vandaag! Ik ben zo benieuwd, ik denk vanaf het begin een meisje en geen idee waarom 🥹🥰🩷🩵

24 dagen geleden

Ik heb 4 sep de geslachtsecho, denk vanaf t begin al een jongentje. Ik zie daar veel meer een plaatje bij dan bij een meisje, geen idee waarom haha🥰

24 dagen geleden

Ik hoopte een meisje! Afgelopen zaterdag de geslachtsecho gehad en het is een meisje 🧸🤍

24 dagen geleden

Ik heb volgende week dinsdag de geslachtsecho gepland. Ik denk zelf een jongen en mijn vriend denkt dat het een meisje is. Weet alleen nog steeds niet of ik het gelijk wil weten of dat we het op een briefje laten schrijven zodat we een kleine (geen toeters en bellen) gender reveal met de familie doen.. zijn er nog meer mama’s (to be) die dat lastig vinden?

24 dagen geleden

3 september de geslachts echo, kijken er zo enorm naar uit! Heel erg benieuwd! Wij hebben al een zoontje, en mijn voorgevoel zegt dat hij een broertje krijgt. Weet niet waarom. Maar we zouden allebei helemaal super vinden! 🩵🩷

24 dagen geleden

Afgelopen zondag geslachtsecho gehad, we hadden al een vermoeden dat het een meisje wordt. Eerder is dat door de echoscopiste met 13 weken per ongeluk gezegd en met de geslachtsecho definitief besproken.🩷🥹

24 dagen geleden

Ik had vermoeden dat het een jongetje werd, en dit klopte ook

24 dagen geleden

Wij hebben hem donderdag! Zo spannend! Vermoeden aan de hand van de nub bij 13 weken echo is meisje, maar wie weet worden we donderdag verast! Ik heb geen voorgevoel verder ofzo, echt geeen idee

24 dagen geleden

Toevallig vandaag gehad, ze zag het gelijk. Morgen weten wij het!

24 dagen geleden

Ik was ervan overtuigd dat het een meisje zou worden… en het word een jongetje 😜🩵

24 dagen geleden

Zelf had ik een week of 3 het gevoel dat het een meisje zou zijn. Met de echo met 16 weken bleek het ook een meisje. Volgende echo even bevestiging vragen☺