54 Reacties

één maand geleden

Wij ook bij 15 weken! Het kan bij velen zelfs al vanaf 14 weken.

één maand geleden

Ik heb hem met 13,6 gepland staan.

één maand geleden

Hier bij de verloskundige zelf en dan vanaf 15 weken. Vorige zwanger ook bij 15 weken gedaan en ja ze moeten dan ook echt goed gaan liggen, wil je het zien, we moesten toen 2 dagen later terug komen 🙈 Bij een jongetje is het vaak wel overduidelijk haha! Eerder kan misschien wel, maar soms groeit er ineens toch nog een piemel, en het is toch stom als het ineens anders blijkt bij de 20 weken echo 😅

één maand geleden

Afgelopen maandag gehad met 14 weken en het was overduidelijk te zien! Ik had verwacht dat het wel eventjes zou duren, maar binnen 1 minuutje ofzo liet ze het al zien 🤩

één maand geleden

Bij ons doen ze in principe vanaf 15 weken, maar wij hebben hem tegelijk met een controle met 14+6 dagen. Vermoed dat die ene dag niet veel verschil zal maken. Ik hoop vooral dat ons kindje goed wil gaan liggen 😅 Onze eerste had daar geen zin in, dus toen een aantal dagen later nog eens geweest.

één maand geleden

Ik heb vanavond een geslachtsecho staan met 14+3.

één maand geleden

Morgen met 13+0

één maand geleden

Bij 16+1!

één maand geleden

Zaterdag met 14+2!

één maand geleden

Bij 17+1 pas. Maar dat valt op mijn verjaardag dus een soort van cadeautje voor ons ook ☺️

één maand geleden

Bij precies 16 :)

één maand geleden

Ik heb hem met precies 20 weken. Ons echo centrum voor de 20 weken echo doet niet en enveloppen en willen het ook zelf pas tijdens de gender reveal weten, dus toch nog los een geslachtsbepalingsecho geboekt. 🤗

één maand geleden

15+2

één maand geleden

Bij ons vanaf 16 weken! Wij hebben hem met 16+5.

één maand geleden

Dinsdag met 14+5

één maand geleden

Met 16+6, net na mijn vakantie 🌞

één maand geleden

Wij doen het samen met de 20 weken echo. Dan kunnen ze toch even wat meer zien. Trauma van filmpjes van mensen die later toch een ander geslacht hadden😅

één maand geleden

Wij doen een geslachtsecho op 23 augustus. Dan ben ik 16+2

één maand geleden

Wij hebben hem volgende week vrijdag bij 15+5! Maar vandaag al even mogen spieken en we denken heel duidelijk al te zien dat het een meid is. Krijgt ons zoontje dus een zusje 🥰

één maand geleden

Bij ons kan het met 14 weken. Ik heb hem geboekt met bijna 15 weken omdat het anders zo kort op de 13wk echo zit en ik vind het leuk om die ontwikkeling te zien