54 Reacties

één maand geleden

Ik heb hem 10 augustus, dan ben ik 14+5 🤭 ik vind het zo spannend

één maand geleden

Even een andere vraag: Hoe doen jullie dat als je het geslacht niet wilt weten en je partner wel? Gwn het hem laten weten en voor jou verassing laten of ga je de discussie met hem aan😂

één maand geleden

Reactie op melsjourney

Ik heb hem 10 augustus, dan ben ik 14+5 🤭 ik vind het zo spannend
Me toooo, ik kan bijna niet wachten. Denk jij jongetje of meisje?

één maand geleden

Reactie op cynthiaaaa

Even een andere vraag: Hoe doen jullie dat als je het geslacht niet wilt w ...
Ik zou dat heel lastig vinden. Want uiteindelijk ga je toch aan je partner merken welk geslacht het kindje heeft. Gaat zich dan toch meer richten op een specifieke naam en hij/zij gebruiken als je partner het over de baby heeft 😇

één maand geleden

Wij hebben de echo met 16 weken staan! Kan niet wachten! Zo benieuwd! 🩵🩷 Vorige zwangerschap gewacht tot de 20 weken echo, maar wilden het nu te graag eerder weten haha.

één maand geleden

Wij hebben de echo met 15+2. Onze echoscopiste gaf aan vanaf 15 weken een geslachtsbepaling te kunnen doen. Maar dat zij wel afhankelijk is van de bouw van je lichaam en de ligging van het kindje.

één maand geleden

Ik had het met 14+0 en het was duidelijk zichtbaar!

één maand geleden

Ik heb hem 27 augustus. Ben dan 15+6. Verloskundige gaf aan dat het dan goed ontwikkelt is en vaak het beste te zien in vanaf 15 weken. Eerder kan soms, maar soms is het nog niet genoeg ‘af’ en bestaat er dus een kans op foutjes

één maand geleden

Reactie op cynthiaaaa

Even een andere vraag: Hoe doen jullie dat als je het geslacht niet wilt w ...
Yes dit hadden wij afgelopen 2 zwangerschappen gedaan, ik wilde het weten, partner niet. Dus ik heb zelf de gender reveal geregeld 😁

één maand geleden

Reactie op deniesvw

Yes dit hadden wij afgelopen 2 zwangerschappen gedaan, ik wilde het weten, ...
En hoe ging dat als ik vragen mag? 😬 kreeg hij door jou niet de indruk van wat het was ..

één maand geleden

Reactie op cynthiaaaa

En hoe ging dat als ik vragen mag? 😬 kreeg hij door jou niet de indruk van ...
Nee eigenlijk niet, we hebben een dochter en een zoon en beide keren gewoon voor me gehouden 😜 bij deze zwangerschap zijn de kids en partner wel gelijk mee gegaan 😁

één maand geleden

Reactie op cynthiaaaa

Even een andere vraag: Hoe doen jullie dat als je het geslacht niet wilt w ...
Geen partner dus dat probleem heb ik niet 😉

één maand geleden

Reactie op chelsey12

Morgen met 13+0
Benieuwd of ze het dan al zien!

één maand geleden

Reactie op Bammie13

Benieuwd of ze het dan al zien!
Ze zagen het vorige week eigelijk al met 12+0 maar ik wilde voor de zekerheid zelf een weekje later opnieuw kijken haha

één maand geleden

13+5 gedaan en heel duidelijk te zien! Geen twijfel mogelijk.

één maand geleden

Wij hebben overigens onverwachts nog even mogen kijken naar de baby bij 14+3 en toen heeft de VK gezegd wat ze denkt.. Wij zien het zelf ook !

één maand geleden

Ik heb de echo met 16+3

één maand geleden

Ik heb de pretecho gisteren gehad met 14.2 en het was meteen goed te zien 🙈🎀

één maand geleden

Ik heb de echo gepland staan wanneer ik precies 13 weken ben. Bij Baby's World in Den Haag. De vorige zwangerschap was ik met 13+4 bij het Moederbuikje in Lijnden.

één maand geleden

Ik heb vanochtend een afspraak gemaakt voor 02-09. Ik ben dan precies 17 weken. Ik ben heeeel benieuwd 💙🩷