10 Reacties

één maand geleden

Heb je een echo kunnen krijgen?

één maand geleden

Je baby is goed beschermd, doe rustig aan.

één maand geleden

Nee, de verpleegkundige vond het obv de metingen (die ik eerder noemde) niet nodig. Voel me verder ook goed. Maar ja je gaat toch nadenken

één maand geleden

Reactie op Babii

Je baby is goed beschermd, doe rustig aan.
Thanks dat is ook zo. Stelt me toch gerust

één maand geleden

Hoi! Snap dat je geschokken bent! Iemand die ik ken was heel hard aangereden op de fiets toen ze 20 weken was, en had toen ook gelukkig niets.. weet niet of het je iets gerust stelt

één maand geleden

Reactie op Shareena

Nee, de verpleegkundige vond het obv de metingen (die ik eerder noemde) nie ...
Snap je bezorgdheid, doe nu even rustig aan..niet teveel nadenken. Zorgt alleen maar voor meer stress.

één maand geleden

Reactie op imke199230

Hoi! Snap dat je geschokken bent! Iemand die ik ken was heel hard aangerede ...
Dankjewel Imke. Ja, het stelt toch wel gerust. Hoe gek t ook klinkt. Fijn dankjewel

één maand geleden

Ik ben ook uitgegleden laatst, wel op mijn kont gevallen, het klinkt alsof jij harder terecht bent gekomen. Vervelend! Ik had er verder geen last van en ga er vanuit dat de mini zo goed beschermd is daarbinnen dat het geen kwaad kan hoor. Maar als je je zorgen maakt zou ik zeker even je verloskundige bellen, dit zijn vragen waar ze voor zijn :)

één maand geleden

Hoi, wat vervelend voor je zeg! Zou ook wel bezorgd zijn. Ik woon in Dubai en mocht je hulp nodig hebben voor iets laat het me dan weten en dan regelen we het 🌸🌸 Fijne vakantie

één maand geleden

Ik ben mijn vorige zwangerschap van de keldertrap gevallen, wel op de billen/rug maar ging ook best hard. Niets aan de hand, gezonde dame van 1 jaar hier! Zal denk ik meevallen. Ze zitten goed verpakt in vruchtwater!