9 Reacties

één maand geleden

Hi. Ja hier ook vaak, ik draag sinds week 8/9 al jurkjes en hoog zittende kleding. Flared broeken van Ambika, te koop bij moskito zijn heel chill. Je kan bij het contactformulier vragen welke over je gehele buik valt. Erg zacht, stretch, verlicht de druk

één maand geleden

De sportlegging van h en m mama zit ook heel lekker

één maand geleden

Herkenbaar idd! Ik draag daarom al een tijdje zwangerschapsbroeken. Toevallig gisteravond zei ik nog tegen m’n vriend, heb het gevoel alsof ik m’n buik bijna voel groeien 😅

één maand geleden

Ik had dus gisteren precies hetzelfde gevoel

één maand geleden

Scheelt weer dat ik niet alleen ben. Ik had gezocht op Google maar vind alleen bandenpijn terug. Maar dit voelt ook heel o gemakkelijk! Die sportlegging heb ik ook!

één maand geleden

Ik heb dit gisteren meegemaakt 🙁 mijn buik onplofte. Kon niet eens normaal lopen😂 voelde me echt preggy. En vannacht om 12 uur werd ik wakker omdat het nog meer ging uitrekken. Echt wel even vervelend :(

één maand geleden

Reactie op kayleighjane

Ik heb dit gisteren meegemaakt 🙁 mijn buik onplofte. Kon niet eens normaal ...
Ja het is heftig het gevoel he? Ik lag op de bank en kon alleen maar buik bloot maken en stilliggen. Heb daarna nog wel een wandeling gemaakt.

één maand geleden

Ik heb het tijdens mijn eerste zwangerschap heel heftig gehad! Echt het idee dat er spanning op mijn huid en mijn buikspieren stond. Deed echt vervelend veel zeer, zeker na het eten. Er werd mij toen gezegd dat het inderdaad m’n buikspieren en huid waren die op spanning kwamen. Mijn buik was toen ook altijd hard. Nu met de tweede groei ik veel sneller en heb ik dat gevoel soms ook, maar gelukkig veel minder. Denk omdat alles al een keer opgerekt is geweest 🫢😂

één maand geleden

Reactie op DC22

Ik heb het tijdens mijn eerste zwangerschap heel heftig gehad! Echt het ide ...
Oh ja je omschrijft het precies!!