15 Reacties

4 maanden geleden

Yes herkenbaar, bij mij ook na 6 weken geen last meer...

4 maanden geleden

Hier ook na 6 weken geen gevoeligheid meer.

4 maanden geleden

Kan heel erg wisselen, ik had het tot week 4 , daarna niet meer echt .. nu ben ik 6+4 en heb ik weer veel last van mijn borsten kan niet normaal een Bh aan 😅

4 maanden geleden

Hier precies het zelfde ben nu 4weken en het is wel stuk minder dan de vorige week

4 maanden geleden

Het verschilt bij mij tot nu toe heel erg per dag. Ben nu 5 weken en wel een beetje gevoelig, maar het valt mee. Soms was het minder, soms meer. 😊

4 maanden geleden

Herkenbaar! 5+3 en ook heel wisselend last. Maar eerder vaker niet dan wel haha.

4 maanden geleden

Bij mij ook herkenbaar. Ben vandaag precies 5 weken. De ene dag veel meer last van andere dagen. Ook de nachten zijn ze juist heel zacht wat mij onzeker maakt..

4 maanden geleden

Hier ook herkenbaar sinds vandaag (5 weken), opeens zachter dan gister. Maakte me al zorgen ivm eerdere miskramen waar ik het ook meteen aan m’n borsten voelde..

4 maanden geleden

Hier vandaag tussen 5+1 en 6+1 (vanwege onregelmatige cyclus geen zekerheid nog tot eerste echo 24 juni). Na ruim een week heel erg gevoelige borsten en veel buikkrampen, is dit sinds 2 dagen 90% minder. Begin van deze week ook behoorlijk misselijk geweest, nu ook niet meer… Wel sinds een paar dagen een behoorlijk opgezette buik. Soms denk ik wel “hou ik mezelf nu voor de gek?”, daarbij helpt het niet dat dit onze eerste zwangerschap is en dus geen vergelijkende situatie heb…

4 maanden geleden

4+ 4 hier en nu heb ik al een flinke cup…. Maar tot zo ver nog niet meer last dan anders. Enige wat ik merk als ik ‘s avonds me bh los haal dat het wat gevoelig is 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ Erg bijzonder de hele rits met kwalen en hoe het bij iedereen anders is 🤭

4 maanden geleden

Wat een geruststelling, ik merkte vanochtend ook aanzienlijk minder gevoeligheid. (Ik ben zelf bijna 6 weken)

4 maanden geleden

Wisselt van dagdeel tot dagdeel of dag tot dag … zelfde geldt voor de andere klachten die ik heb als misselijkheid en vermoeidheid . Allemaal normaal begreep ik!

4 maanden geleden

Ik wacht op het moment dat ze weer afnemen. Twee kanonnen op springen is helemaal niet gijn😂😂

4 maanden geleden

Hoi, hier ook herkenbaar! Tot 4+5 gehad en sindsdien veel minder en soms voel ik ze niet. Nu 5 weken. Ik word er ook onzeker van.

4 maanden geleden

Ik heb dit exact ook en ben ook 5+3! Ik denk dat het gewoon erbij hoort, wisseling in hormonen en klachen. Ik heb in feb een miskraam gehad, wat begon met een afname in klachten. Dus je bezorgdheid snap ik heel goed. Maar probeer vast te houden aan dat je klachten gewoon kunnen wisselen 🙏🏼