64 Reacties

één maand geleden

Vooral je toon triggerd mij en dat lachpoppetje is respectloos. Tenzij jij ...
Lijkt me beter als je zo reageert op een goed bedoelde reactie. Iemand deed laatst hetzelfde voor mij en zo heb ik het toch even na laten kijken. Zorgen voor elkaar 🤷‍♀️

één maand geleden

+7,7 kg met 21+4 weken. Startgewicht was 80.0kg bij 1.72cm. Het is fijn om te lezen dat het zo erg verschilt bij iedereen.

één maand geleden

20,3 wkn. En 4,8kg erbij

één maand geleden

Ik ben nu ruim 21 weken en ca 10 kilo aangekomen. Ik merk het vooral aan mijn borsten (die zijn echt HUGE) en aan mijn bovenbenen. Maar ach, ik vind het prima. Voor een goed doel denk ik maar. Ik eet wel gewoon regelmatig en gezond met af en toe ruimte voor een snack.

één maand geleden

Echt wel fijn om te lezen dat het bij iedereen zo anders is. Dan hoef ik me niet schuldig te voelen als ik een snackje (met mate) eet 🙊🙊

één maand geleden

Reactie op Lisaaa-

+7,7 kg met 21+4 weken. Startgewicht was 80.0kg bij 1.72cm. Het is fijn om ...
Precies hetzelfde hier

één maand geleden

Reactie op Mama van Tom en Marije

Ik bedoelde het goed en krijg een sneer terug. Reageerde verder niet tot er meer kwam... tja.

één maand geleden

Edit - inhoud verwijderd Jaleesa|Moderator

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Edit - inhoud verwijderd Jaleesa|Moderator
Edit : inhoud verwijderd - Jaleesa|Moderator

één maand geleden

Ik ben morgen 24 weken en 10kg aangekomen. Van 54 naar 64kg, maak me er echt totaal niet druk om! Vind het juist wel grappig en bijzonder!

één maand geleden

Zullen we het wel vriendelijk houden? Ik vond de reactie van Ikigai eigenlijk ook helemaal niet gek. We proberen hier allemaal goed bedoeld te helpen toch?

één maand geleden

Reactie op Fier

Zullen we het wel vriendelijk houden? Ik vond de reactie van Ikigai eigenli ...
Je hebt gelijk. Ik heb ikigai een persoonlijk bericht gestuurd om mijn excuses aan te bieden

één maand geleden

Hi , Zullen we het vriendelijk houden ? Sneren is niet nodig en praten over andere forumleden is absoluut niet toegestaan ! Ik verwijder daarom een aantal reacties en vraag jullie om terug ontopic te reageren . Dankjewel Liefs , Jaleesa|Moderator Liefs

één maand geleden

20.5 en nu terug op mijn gewicht van voor de zwangerschap (pittig eerste trimester gehad).

één maand geleden

23 weken en 11 kilo erbij. We hebben hetzelfde start gewicht maar ik ben een stuk kleiner, 158cm. Vind het zelf wel leuk staan maar ben wel een beetje bang voor het eind😂

één maand geleden

7 kg erbij. Ik voel soms gewoon geen rem bij het eten.

één maand geleden

Ik ben nu 22 weken en ongeveer 6 kg aangekomen

één maand geleden

Je gewichtstoename kan ook zo verschillen! Bij mijn eerste zwangerschap (ik ben ook 1m75) kwam ik in totaal 16 kilo bij. Nu bij de 2de zwangerschap (bijna 25 weken) nog maar 2 kilo erbij. Maar mijn startgewicht was deze keer veel hoger omdat er van de vorige zwangerschap helaas kilo's zijn blijven plakken. Mensen met een hoger BMI komen vaak minder aan tijdens de zwangerschap. Jouw startgewicht was eerder laag/gezond BMI, dus denk dat je zeker niet moet stressen en het een normale gewichtstoename is!

één maand geleden

Ik ben eigenlijk nog niks aangekomen, in het eerste trimester ca. 4kg afgevallen omdat ik heel weinig eetlust had. Ik ben nu 23+3 en zit nu weer een beetje rond m’n startgewicht van 90/91kg. Ben 1.69 en dus echt wel te zwaar en heb dus genoeg reserves en maak me dus ook niet druk dat ik eigenlijk nog niet echt ben aangekomen. De kleine meid groeit hartstikke goed en dat is het belangrijkste 🥰

één maand geleden

Reactie op Thomas1989

Ik ben nu 22 weken en ongeveer 6 kg aangekomen
Ik ook 😆