64 Reacties
één maand geleden
Ik ben nu ruim 21 weken en ca 10 kilo aangekomen. Ik merk het vooral aan mijn borsten (die zijn echt HUGE) en aan mijn bovenbenen. Maar ach, ik vind het prima. Voor een goed doel denk ik maar. Ik eet wel gewoon regelmatig en gezond met af en toe ruimte voor een snack.
één maand geleden
Reactie op Ikigai
Edit - inhoud verwijderd
Jaleesa|Moderator
Edit : inhoud verwijderd - Jaleesa|Moderator
één maand geleden
Reactie op Fier
Zullen we het wel vriendelijk houden? Ik vond de reactie van Ikigai eigenli ...
Je hebt gelijk. Ik heb ikigai een persoonlijk bericht gestuurd om mijn excuses aan te bieden
één maand geleden
Hi ,
Zullen we het vriendelijk houden ? Sneren is niet nodig en praten over andere forumleden is absoluut niet toegestaan ! Ik verwijder daarom een aantal reacties en vraag jullie om terug ontopic te reageren .
Dankjewel
Liefs ,
Jaleesa|Moderator
Liefs
één maand geleden
Je gewichtstoename kan ook zo verschillen! Bij mijn eerste zwangerschap (ik ben ook 1m75) kwam ik in totaal 16 kilo bij.
Nu bij de 2de zwangerschap (bijna 25 weken) nog maar 2 kilo erbij. Maar mijn startgewicht was deze keer veel hoger omdat er van de vorige zwangerschap helaas kilo's zijn blijven plakken. Mensen met een hoger BMI komen vaak minder aan tijdens de zwangerschap.
Jouw startgewicht was eerder laag/gezond BMI, dus denk dat je zeker niet moet stressen en het een normale gewichtstoename is!
één maand geleden
Ik ben eigenlijk nog niks aangekomen, in het eerste trimester ca. 4kg afgevallen omdat ik heel weinig eetlust had. Ik ben nu 23+3 en zit nu weer een beetje rond m’n startgewicht van 90/91kg. Ben 1.69 en dus echt wel te zwaar en heb dus genoeg reserves en maak me dus ook niet druk dat ik eigenlijk nog niet echt ben aangekomen. De kleine meid groeit hartstikke goed en dat is het belangrijkste 🥰