17 Reacties
8 maanden geleden
Wij hebben een easywalker jackey xl waarmee je ook met adapters de maxi cosi erop kunt bevestigen. Erg tevreden over
8 maanden geleden
Reactie op xYsae
Wij willen de Maxi Cosi Lara 2 halen, deze is heel compact en met adapters ...
Ik heb hem ook maar hij is niet zo lekker als een kinderwagen. De rem zit in de weg en erg luxe is hij ook niet. Wat wel fijn is je kunt hem vrij goedkoop aanschaffen, want een iets betere is meestal 200/300 euro duurder.
8 maanden geleden
Reactie op LV00
Wij hebben de dubatti en vind hem echt top!!!
Wilde eerst de Joolz aer maar vond de Dubatti in de winkel echt beter. Kan er ook genoeg in de mand?
8 maanden geleden
Reactie op Thomas1989
Wilde eerst de Joolz aer maar vond de Dubatti in de winkel echt beter. Kan ...
Moet eerlijk zeggen dat dat wellicht wat tegenvalt misschien? Ofja ik weet niet wat veel is, paar boodschapjes of een rugzakje en een jas ofzo lukt prima
Je hebt ook dit Bekijk Boodschappen Net Voor De Kinderwagen I Boodschappen Hanger I Boodschappennetje Voor De Kinderwagen I Universele Net Voor De Buggy I Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/boodschappen-net-voor-kinderwagen-i-boodschappen-hanger-i-boodschappennetje-voor-kinderwagen-i-universele-net-voor-buggy-i-zwart/9300000171428844?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp wellicht dat nog een optie voor erbij?
Ik vind hem in ieder geval erg soepel, wendbaar en super makkelijk in en uit te klappen. En er zit een band bij dat je hem over je schouder kan dragen!
8 maanden geleden
Reactie op LV00
Moet eerlijk zeggen dat dat wellicht wat tegenvalt misschien? Ofja ik weet ...
We hebben hier op vakantie de luiertas erin, vaak nog 2 jassen en duwen er soms zelfs mijn hond ff bij 馃槀. Die weegt 3,5kg. Is wel eens handig met drukte of als we hier op vakantie de supermarkt in lopen
8 maanden geleden
Wij hebben de mountain buggy Swift. Die is smal en redelijk compact. Hij heeft 3 opblaasbare wielen en is daarom erg wendbaar en heel geschikt voor iets ruiger terrein. Ik heb hem al 4 jaar en gebruik hem nu bij baby 2 gewoon opnieuw want je kan hem blijven omvormen van baby tot kleuter. Ik vind het enige nadeel dat de mand onderaan niet zo groot is en er dus niet zoveel inpast. Succes met je zoektocht!
8 maanden geleden
Wij hebben de dubatti smart voor onze dochter, vanaf 15 maanden gebruikt. Daarvoor altijd een grote dubatti gehad, maar vanaf t moment dat we die buggy hadden heb ik eigenlijk alleen die nog gebruikt. Wat een topding!
Heel makkelijk in een uit klappen met 1 hand. Super licht. Vond m stabieler dan de joolz aer+. Het is natuurlijk niet te vergelijken met een kinderwagen met grote wielen, die zal altijd beter rijden op moeilijkere ondergronden. Maar vind zelf dat de buggy echt prima overal mee naartoe kan.
8 maanden geleden
Reactie op Twogirls
Joolz aer+. Met 1 hand in en uitklapbaar en ik hang er gewoon een tas overh ...
Ik vond dat die in de winkel heel makkelijk kiepte. Heb je daar nooit last van?
4 maanden geleden
Reactie op naiara21
Heb jij ook een voetenzak voor je buggy? Wij zijn ook voor deze gegaan, maa ...
Wij hebben ook een easywalker jackey xl. Met voetenzak van easywalker zelf
4 maanden geleden
Reactie op Theemutsje
Wij hebben ook een easywalker jackey xl. Met voetenzak van easywalker zelf
Deze hebben wij, maar kan hem helaas niet meer vinden op internet :(

4 maanden geleden
Wij hebben de Maxi Cosi Soho en hebben deze eergisteren voor het eerst uitgetest.
Het is natuurlijk even wennen ten opzichte van een normale kinderwagen, maar hier voldoet hij prima! Boodschappenmand nog niet uitgetest 馃槄.
Wij komen sowieso van een hele oude (13 jaar, maar was gratis 馃檲) 2e hands kinderwagen (met kleine boodschappenmand), dus denk dat de buggy zelfs beter is hier 馃き