17 Reacties

8 dagen geleden

Deze? https://www.bambonature.nl/collections/probeer-luiers

8 dagen geleden

Wij gebruiken hier al bijna 3 jaar de luiers van Rascals, vroeger Rascal and Friends. Super tevreden mee. Bambo nature is ook een super fijne luier alleen vond ik de pasvorm wat minder en snel doorlekken.

8 dagen geleden

Ik gebruik de pure en soft van kruitvat. Wel natuur vriendelijk dacht ik. Weet fe niet of ze aam jouw eisen voldoen.

8 dagen geleden

Wij gebruiken rascal & friends, en etos puur en zacht (de eco lijn van etos). Ons zoontje is allergisch voor parfum en krijgt van bijvoorbeeld pampers echt verschrikkelijke uitslag en eczeem, met blaasjes en wondjes, dus wij zijn echt op zoek gegaan naar luiers zonder troep. Deze bevallen beiden nu al 1,5 jaar heel goed!

8 dagen geleden

Reactie op Kiimi

Deze? https://www.bambonature.nl/collections/probeer-luiers
Deze zijn ook fijn trouwens! En die van Natty ook. Wel allebei wat prijziger, en minder vaak in de aanbieding.

8 dagen geleden

Er is ook een hybride vorm van wasbaar. Met een wasbaar overbroekje en een wegwerp inlegger. Een vriendin van me gebruikte dat. Ik weet alleen niet van welk merk dit is. Dus ik kan je niet zeggen hoe duurzaam of ‘gezond’ deze zijn. Het scheelt allicht iets in troep. (Overigens starten wij binnenkort met nummer 3 in wasbaar, met straks zelfs twee tegelijk in de luiers. Ik kan het je alleen maar aanraden)

7 dagen geleden

Gebruik nu die van bambo. Vond die van Naty ook fijn

7 dagen geleden

Wij hebben zowel naty als bambo nature geprobeerd, maar beide was qua pasvorm elke keer als je tussen 2 maten in zit vreselijk. Daarna kwam die van de kruidvat pure en soft, die zaten beter en als we in Duitsland zijn kopen we altijd bij de DM de nature variant van de luiers, die zijn ook heel fijn en qua prijs een stuk voordeliger! Maar het hangt echt van je kind af. Je hebt ook nog lillidoo, maar die vonden we helemaal prijzig en koop je meteen per grote doos, dat vonden wij niks, omdat t ff zoeken was naar de juiste pasvorm, maar vrienden van ons vonden die heel fijn

7 dagen geleden

Reactie op Eeneneen

Wij gebruiken rascal & friends, en etos puur en zacht (de eco lijn van ...
Zijn de rascal + friends ook echt voor newborn te krijgen? Vind ze overal vanaf maat 2. Lees hele goede verhalen over dit merk luiers namelijk en wil ze graag uitproberen

7 dagen geleden

Wij gebruiken voor onze zoon luiers van Eco by Naty en Rascal+Friends.

7 dagen geleden

Reactie op DaanLS

Zijn de rascal + friends ook echt voor newborn te krijgen? Vind ze overal v ...
Maat 1 (3-5 kg) bestaat ook, maar als je baby een gemiddeld geboortegewicht heeft, dan kan je al gauw over op maat 2 (4-8 kg).

7 dagen geleden

Maat 1 (3-5 kg) bestaat ook, maar als je baby een gemiddeld geboortegewicht ...
Ter aanvulling: maat 1 kan je via Bol bestellen, zie ik, maar als je vlakbij de Duitse grens woont, dan raad ik je echt aan om bij DM te kopen, want daar betaal je de helft van de prijs.

7 dagen geleden

Ter aanvulling: maat 1 kan je via Bol bestellen, zie ik, maar als je vlakbi ...
Oeh goede tip, dat is hier om de hoek! Thanks 😊

7 dagen geleden

Reactie op DaanLS

Zijn de rascal + friends ook echt voor newborn te krijgen? Vind ze overal v ...
Wij hebben nu voor de nieuwe baby vanaf maat 2 in huis, ze bestaan wel in maat 1 maar die zijn niet overal te krijgen. maar ik moet zeggen dat onze eerste 4 kilo woog toen hij met 38 weken geboren werd, en ze verwachten dat de tweede minimaal hetzelfde zal wegen 😅 Wij hebben voor het geval ze niet passen (want het zijn best grote luiers ook qua pasvorm in onze ervaring) de maat 2 van etos puur en zacht in huis, die gaan vanaf 3 kg.

7 dagen geleden

Reactie op DaanLS

Oeh goede tip, dat is hier om de hoek! Thanks 😊
Graag gedaan. Tip van Flip: Je kan online kijken of het filiaal bij jou in de buurt maat 1 op voorraad heeft en anders kan je online bestellen en je bestelling afhalen in de winkel.

7 dagen geleden

Bedankt voor alle reacties!

4 uur geleden

Er zijn zeker betere, maar prijs kwaliteit verhouding gebruiken wij al 2,5 jaar Pampers Harmonie en die zijn echt geweldig, zeker in vergelijking met etos of kruitvat etc