34 Reacties
één maand geleden
Jup me!
Van cup c naar f! Ben zelf 163 en mijn buikje is ook redelijk maar die kan ik wel verbergen, niemand heeft me nog gevraagd of ik zwanger ben🤣 alleen if ik me borsten heb gedaan😳
Ben ondertussen bijna 19 weekjes zwanger van nr 7❤️
één maand geleden
Reactie op moniquedevisser
Jup me!
Van cup c naar f! Ben zelf 163 en mijn buikje is ook redelijk maa ...
Haha dat is toch erg eigenlijk. Ik heb nu 2 nieuwe bhs gekocht maar vraag mij af voor hoelang dit gaat passen
één maand geleden
Reactie op Thomas1989
Haha dat is toch erg eigenlijk. Ik heb nu 2 nieuwe bhs gekocht maar vraag m ...
Ik krijg zelf ineens smet plekke onder me borsten, zo pijnlijk en hinderlijk. Oh en zonder bh slapen doet gewoon zeer zo zwaar zijn ze geworden
één maand geleden
Zo en hoe. 1.57 70 kilo maar me c is nu dubbel d ben je toevallig zwanger van een meisje 🙈
één maand geleden
Hier ook. Ben van kleine 75B naar 75F/E gegaan... Over twee dagen 16 weken zwanger ..
Het is echt wennen qua gewicht op mijn boezem. Durf amper te springen 😂
één maand geleden
Reactie op Mysecret
Met mijn vorige zwangerschap ging ik ook van een kleine 70b naar een 80d 🤣 ...
HAHAHAA ik lach hardop om deze reactie aan het einde🤣🤣🤣
één maand geleden
Reactie op moniquedevisser
HAHAHAA ik lach hardop om deze reactie aan het einde🤣🤣🤣
Ja maar was echt wel een beetje onzekermakend ik bedoel nu heb ik 2 handen nodig om 1 borst te pakken en toen kon ik met 1 hand nieteens iets pakken want het was een soort dikker stukje huid 🤣🤣🤣. Ach iedereen heeft zo ze imperfecties.
één maand geleden
Bij de zwangerschap van miijn dochter ben ik van 80c naar 80f gegaan. toen ze een jaar oud was had geen last meer van gigantisch gestuwde borsten en ging het naar cuo E. Ik geef nog steeds borstvoeding, mischien als ik geheel zou stoppen dat het kleiner wordt, maar ik heb geen idee. Ik denk wel dat wanneer mijn zoon geboren wordt het weer zal opzwellen door stuwing.
één maand geleden
Mijn borsten waren rond 6 weken al een extra cup gegroeid (van D naar E, ben wel wat langer en steviger) maar viel wel al erg op. Nu begint mijn buik ook op rap tempo te groeien (16 weken) maar mijn borsten doen gewoon mee. Dus hoor nu vooral 'ooh je buik is al aan het groeien... maar je borsten gaan ook wel erg goed😅🙈'. Draag nu voorlopig sport topjes en hoop later weer een bh te kunnen kopen. Voor nu wacht ik het gewoon even af!
één maand geleden
Hier ook… 163 en 70 kilo van E naar G cup en heb echt een buik is ons tweede kindje. Ervaring leert wel dat die E cup weer terug komt, tijdelijk na maandje bv 3 keer zo slap en na ongeveer een jaartje weer redelijk in stevigheid en vorm terug 😂
één maand geleden
Ik heb soms het idee dat mn borsten nu al stuwing hebben zo groot en stevig zijn ze geworden. Na mn vorige zwangerschap was er weinig meer over dus ben er wel blij mee maar kan de bhs die ik vorige maand heb gekocht wel weer vervangen. Vorige keer stopte het pijn doen zo rond week 20 dus hoop dat dit voor nu even de max is 😅
één maand geleden
Jup hier ook. En idd ook iedereen ziet het want het valt zooooo erg op. Het doet ook soms zo’n pijn omdat ze zo verschrikkelijk zwaar zijn
één maand geleden
Reactie op MoederMuis
Zo en hoe. 1.57 70 kilo maar me c is nu dubbel d ben je toevallig zwange ...
Haha toevallig wel. Heeft dat ermee te maken?