34 Reacties

één maand geleden

Hier herkenbaar, 2 cupmaten gegroeid, ben wel iets langer en zwaarder in gewicht. Maar bh shoppen vind ik erg ingewikkeld nu, zit op 85G zoiets

één maand geleden

Jup me! Van cup c naar f! Ben zelf 163 en mijn buikje is ook redelijk maar die kan ik wel verbergen, niemand heeft me nog gevraagd of ik zwanger ben🤣 alleen if ik me borsten heb gedaan😳 Ben ondertussen bijna 19 weekjes zwanger van nr 7❤️

één maand geleden

Reactie op moniquedevisser

Jup me! Van cup c naar f! Ben zelf 163 en mijn buikje is ook redelijk maa ...
Haha dat is toch erg eigenlijk. Ik heb nu 2 nieuwe bhs gekocht maar vraag mij af voor hoelang dit gaat passen

één maand geleden

Reactie op Thomas1989

Haha dat is toch erg eigenlijk. Ik heb nu 2 nieuwe bhs gekocht maar vraag m ...
Ik krijg zelf ineens smet plekke onder me borsten, zo pijnlijk en hinderlijk. Oh en zonder bh slapen doet gewoon zeer zo zwaar zijn ze geworden

één maand geleden

Zo en hoe. 1.57 70 kilo maar me c is nu dubbel d ben je toevallig zwanger van een meisje 🙈

één maand geleden

Hier ook. Ben van kleine 75B naar 75F/E gegaan... Over twee dagen 16 weken zwanger .. Het is echt wennen qua gewicht op mijn boezem. Durf amper te springen 😂

één maand geleden

Met mijn vorige zwangerschap ging ik ook van een kleine 70b naar een 80d 🤣nu zijn het ook weer kanonnen en ze blijven groeien. Ik vind het wel fijn na de borstvoeding wist ik niet meer of het me voor of achterkant was zo plat 😑🤣.

één maand geleden

Reactie op Mysecret

Met mijn vorige zwangerschap ging ik ook van een kleine 70b naar een 80d 🤣 ...
HAHAHAA ik lach hardop om deze reactie aan het einde🤣🤣🤣

één maand geleden

Reactie op moniquedevisser

HAHAHAA ik lach hardop om deze reactie aan het einde🤣🤣🤣
Ja maar was echt wel een beetje onzekermakend ik bedoel nu heb ik 2 handen nodig om 1 borst te pakken en toen kon ik met 1 hand nieteens iets pakken want het was een soort dikker stukje huid 🤣🤣🤣. Ach iedereen heeft zo ze imperfecties.

één maand geleden

Bij de zwangerschap van miijn dochter ben ik van 80c naar 80f gegaan. toen ze een jaar oud was had geen last meer van gigantisch gestuwde borsten en ging het naar cuo E. Ik geef nog steeds borstvoeding, mischien als ik geheel zou stoppen dat het kleiner wordt, maar ik heb geen idee. Ik denk wel dat wanneer mijn zoon geboren wordt het weer zal opzwellen door stuwing.

één maand geleden

Mijn borsten waren rond 6 weken al een extra cup gegroeid (van D naar E, ben wel wat langer en steviger) maar viel wel al erg op. Nu begint mijn buik ook op rap tempo te groeien (16 weken) maar mijn borsten doen gewoon mee. Dus hoor nu vooral 'ooh je buik is al aan het groeien... maar je borsten gaan ook wel erg goed😅🙈'. Draag nu voorlopig sport topjes en hoop later weer een bh te kunnen kopen. Voor nu wacht ik het gewoon even af!

één maand geleden

Hier ook… 163 en 70 kilo van E naar G cup en heb echt een buik is ons tweede kindje. Ervaring leert wel dat die E cup weer terug komt, tijdelijk na maandje bv 3 keer zo slap en na ongeveer een jaartje weer redelijk in stevigheid en vorm terug 😂

één maand geleden

Ik heb soms het idee dat mn borsten nu al stuwing hebben zo groot en stevig zijn ze geworden. Na mn vorige zwangerschap was er weinig meer over dus ben er wel blij mee maar kan de bhs die ik vorige maand heb gekocht wel weer vervangen. Vorige keer stopte het pijn doen zo rond week 20 dus hoop dat dit voor nu even de max is 😅

één maand geleden

Jup hier ook. En idd ook iedereen ziet het want het valt zooooo erg op. Het doet ook soms zo’n pijn omdat ze zo verschrikkelijk zwaar zijn

één maand geleden

Morgen 17 weken, ik heb het idee dat ze nog niks gegroeid zijn.. kan dat nog komen? Dat heb ik altijd al gewild namelijk 😂😂

één maand geleden

Groeide mijn borsten maar🤣 Bij mijn zoontje groeide dit ook niet tijdens de zwangerschap en alleen de eerste week stuwing was het ff groot, daarna weer weg🤣 (ik geef nog steeds bv aan zoontje van 12 mnd, maar is nog precies t zelfde als voorheen🥲)

één maand geleden

Reactie op MoederMuis

Zo en hoe. 1.57 70 kilo maar me c is nu dubbel d ben je toevallig zwange ...
Haha toevallig wel. Heeft dat ermee te maken?

één maand geleden

Ja, niet normaal, en pijnlijk. Pfoe

één maand geleden

Reactie op Anne7509

Morgen 17 weken, ik heb het idee dat ze nog niks gegroeid zijn.. kan dat no ...
Hahah bij me net zo! Ik ben vandaag 16 weken en de buik is al duidelijk aanwezig maar de borsten zijn (nog) ver te zoeken! 😅🙈

één maand geleden

Bij mij groeien ze ook flink lekker door… pas officieel m’n grootste bh niet meer 🥲. Hebben jullie zwangerschapsbh’s die jullie kunnen aanraden uit ervaring voor niet te veel geld?