34 Reacties

één maand geleden

Ik wacht dus op het moment dat mijn borsten gaan groeien, heb van mezelf hele kleine borsten en er is nogsteeds 0 verandering aan mijn borsten ( ben bijna 19 weken)

één maand geleden

Reactie op Demi Rokers

Ik wacht dus op het moment dat mijn borsten gaan groeien, heb van mezelf he ...
Wat raar dat daar zo n verschil in zit. Die van mij groeide al vanaf 2 weken. Zag ook veel verschil toen ik stopte met de pil (cup eraf) maar zelfs voor en na de menstruatie was een aanzienlijk verschil

één maand geleden

Ik kan nog mijn oude bh aan met een beetje proppen… ik ben nooit heel gifted in the boob Départment geweest. Opvallend wel

één maand geleden

Reactie op Eg12

Bij mij groeien ze ook flink lekker door… pas officieel m’n grootste bh nie ...
Vinted heeft ook veel tweedehands kortgedragen voedingsbh’s als je daar comfortabel mee bent

één maand geleden

Hier ook 1.57m en 55 kilo en 70F normaal gesproken en nu inmiddels 70 H..

één maand geleden

Ik had 70B en ze zijn nu minstens 3x zo groot 😅. Ik heb ook geen idee welke maat ik nu heb of moet kopen. Ik heb al meerdere geprobeerd maar niks zit goed. Hoe hebben jullie dat gedaan? Mijn onderband maat is ook wel gegroeid, dat vind ik wel lastig. Ik dacht dat alleen je borsten groeiden die eerste maanden?

één maand geleden

Reactie op Blauwbloempje

Ik had 70B en ze zijn nu minstens 3x zo groot 😅. Ik heb ook geen idee we ...
Ik heb het laten meten bij de Hunkemöller.. ik vond het ook lastig om zelf maar uit te zoeken wat mijn maat was. Ben daar erg goed geholpen!

één maand geleden

Mijn dochter van net 2 aait de hele tijd over mijn borsten en zegt baby ipv over mijn buik😅

één maand geleden

Reactie op Marleennnnnnn

Mijn dochter van net 2 aait de hele tijd over mijn borsten en zegt baby ipv ...
Hahah ja mijn zoon van die leeftijd doet hetzelfde! Eerst naar mn buik en dan nog een keer kloppend op mn borsten "ook baby" 😂

één maand geleden

Zo herkenbaar.... En ik had dus al een cup E🫣 Moet ook echt op zoek naar nieuwe bh's maar kan geen goeie vinden....

één maand geleden

Reactie op MamaMetBrandwonden

Zo herkenbaar.... En ik had dus al een cup E🫣 Moet ook echt op zoek naar n ...
Lekker ingewikkeld he, hier hetzelfde...

één maand geleden

Heel herkenbaar, ik ben ook al 3 cups gegroeid en begon op 75F 🙃🙃

één maand geleden

Serieus!? Ik merk dat ze ietsje zwardwr zijn inderdaad maar ik merk niet dat ze groter worden😅

één maand geleden

Ik heb D75 en mijne gaan ook onwijs hard zit nu of G 80