12 Reacties

4 dagen geleden

Als je een ontsteking hebt, ziek bent, stress hebt, enz heeft dat zeker invloed op je suiker. De medicatie kan geen kwaad, maar ik denk dat de blaasontsteking wel over moet zijn. Je suiker kan hoger reageren als je ziek bent. Vraag het eventjes na, ik heb ook suiker en slik nu toevallig ook antibiotica voor een blaasontsteking. Ik weet dat door de ontsteking ik andere waarden kan krijgen.

4 dagen geleden

Ik heb geen antwoord, maar ik moest mijn vaccinaties plannen na de bloedsuikertest, niet ervoor. Ik zou dan denken dat antibiotica ook een reden is te wachten? Zou morgen eens bellen voor de zekerheid.

4 dagen geleden

Reactie op MarleenÇ

Als je een ontsteking hebt, ziek bent, stress hebt, enz heeft dat zeker inv ...
Dankjewel voor je reactie! Beterschap🤍

4 dagen geleden

ABkuur moet je (bijna altijd) met wat te eten innemen, dus dan lukt het sowieso niet! Maar elke glucosetest heeft andere vereisten (hoe raar dat ook is…) dus zeker even overleggen

4 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Ik heb geen antwoord, maar ik moest mijn vaccinaties plannen na de bloedsui ...
Ahhhh over welke vaccinaties heb he het dan? Ik heb namelijk mn kinkhoest eergister gehad 😅 Ik ga morgen gelijk bellen. Dacht er opeens over na haha

4 dagen geleden

Reactie op MarsiahZJ

Ahhhh over welke vaccinaties heb he het dan? Ik heb namelijk mn kinkhoest e ...
Kinkhoest en griepvaccinatie.

4 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Ik heb geen antwoord, maar ik moest mijn vaccinaties plannen na de bloedsui ...
Ik wist dit ook niet haha. Heb mijn vaccinaties 7 dagen voor mijn suikertest gehad 🤣. Of zullen er in België andere richtlijnen gelden?

4 dagen geleden

Reactie op kdc1997

Ik wist dit ook niet haha. Heb mijn vaccinaties 7 dagen voor mijn suikertes ...
Ja lijkt er wel op, met veel dingen 😅. Zo mag ik stom genoeg mijn griepvaccinatie niet samen met de kinkhoest. Hadden ze het maar wel gedaan afgelopen woensdag want ben intussen weer ziek dus de griepvaccinatie die gepland is voor komende woensdag stellen ze vast weer uit net als de vorige keer omdat ik ziek was 😕 zo blijf je bezig...

4 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Ja lijkt er wel op, met veel dingen 😅. Zo mag ik stom genoeg mijn griepvac ...
Huh? Dat is raar? Toen ik voor mijn kinkhoest vaccinatie ging vroegen ze ook gelijk of ik gelijk de griepprik wilde hebben?

4 dagen geleden

Reactie op MarsiahZJ

Dankjewel voor je reactie! Beterschap🤍
Maar alles kan invloed hebben op je suiker hoor! Daarom is het belangrijk de test goed te doen en je aan de regels daarvan te houden. Ik zou hem doen als je blaasontsteking voorbij is. :)

3 dagen geleden

Ik zou hem even uitstellen. Door ziekte of stress kan je glucosewaarde hoger zijn dan normaal. Ik doe dagcurves omdat ik de suikertest niet kan doen, en heb afgelopen week een paar keer een licht verhoogde nuchtere waarde gehad. De gynaecoloog zei toen dat we daar niets mee gingen doen, omdat ik wat grieperig was. Nu ik weer beter ben is mijn waarde idd weer keurig gezakt.

3 dagen geleden

Reactie op MarleenÇ

Huh? Dat is raar? Toen ik voor mijn kinkhoest vaccinatie ging vroegen ze oo ...
Lees ik bij idereen hier, maar zelf kreeg ik hem niet. Heb er meerdere keren om gevraagd toen ik er was omdat ik bang was voor precies wat nu gebeurt haha, dat ik weer ziek ben en het weer moet uitstellen 😅