21 Reacties

één maand geleden

Ik vond het qua smaak reuze meevallen (bij mijn eerste zwangerschap) echter hield ik hem niet binnen. Bij mijn tweede zwangerschap heb ik hem geweigerd en gekozen voor een dagcurve.

één maand geleden

Ik vroeg dit aan mijm zus door alle drama op instagram over deze test en zij vond het lekker 😅

één maand geleden

Heb 'm nu 2x gedaan, was ook bang gemaakt door alle verhalen maar vond t echt niets voorstellen. Zelf het wachten is prima, lekker ff rust. Succes en het komt helemaal goed 💪🍀🍀

één maand geleden

Ik heb hem nu ook al 2x gedaan en als ik moet beschrijven hoe het drankje smaakt vind ik het naar een Fanta smaken die echt al enkele dagen open staat, dus zonder bruis en natuurlijk met iets meer suiker in 🙈

één maand geleden

Gisteren gehad , vond het heel erg meevallen. Vroeger veel hoestdrank gehad (en wat ik moest drinken was precies die smaak) Uitslag was goed 🙏🏻

één maand geleden

Ik heb hem gister gehad stelt echt niks voor, laptop meegenomen om mezelf 2 uur te vermaken 😁

één maand geleden

Dank jullie wel dames. Beetje gerust gesteld. Ik ben er nu naar onderweg. 🤗

één maand geleden

Ik heb hem ook gehad. Ik ben de hele zwangerschap niet misselijk geweest maar dat drankje… heb 25 min in de stoel gezeten om het weg te krijgen… eenmaal op kwam hij er zo met 5 min weer volledig uit. Heb toen thuis dagcurve moeten prikken. Voor mij nooit meer zo’n drankje 😩 maar hoor inderdaad zoveel verschillende verhalen. Verschilt per persoon ook natuurlijk. Hopelijk valt hij bij jou reuze mee 💪🏼

één maand geleden

Reactie op Moms Van Diman

Dank jullie wel dames. Beetje gerust gesteld. Ik ben er nu naar onderweg. � ...
Succes 🤞🏻

één maand geleden

Hoe is het gegaan?

één maand geleden

Reactie op Cristel1991

Hoe is het gegaan?
Ohhhhh ik heb zitten kokhalsen. Werd zo misselijk dat ik mocht gaan liggen op een bed daar. Drankje was oke, maar werd na het drinken ervan zo misselijk. Maar gelukkig binnen gehouden. Zelfs nadat ik daarna had gegeten, had ik nog steeds die vieze nasmaak 🥴

één maand geleden

Reactie op Moms Van Diman

Ohhhhh ik heb zitten kokhalsen. Werd zo misselijk dat ik mocht gaan liggen ...
Dat had ik ook wel idd , kreeg je ook meteen de uitslag? Hopelijk voel je je nu weer goed 🙏🏻

één maand geleden

Reactie op Cristel1991

Dat had ik ook wel idd , kreeg je ook meteen de uitslag? Hopelijk voel je ...
Nee helaas geen uitslag. Wordt morgen gebeld . Hoop dat alles goed is. Anders wordt ik medisch.

één maand geleden

Reactie op Moms Van Diman

Nee helaas geen uitslag. Wordt morgen gebeld . Hoop dat alles goed is. And ...
Aah Okee hopelijk goed nieuws morgen 🙏🏻

één maand geleden

Reactie op Moms Van Diman

Ohhhhh ik heb zitten kokhalsen. Werd zo misselijk dat ik mocht gaan liggen ...
Oh wat naar. Hopelijk krijg je wel een goede uitslag!

één maand geleden

Ik had hem met 9 weken al. Ik kon nu een smaakje kiezen en bij mijn dochter 8 jaar geleden kon dit niet. Ik vond hem wel meevallen maar ik was sowieso al niet snel misselijk in het eerste trimester. Het meest vervelende vond ik 2 uur in de wachtkamer zitten.

één maand geleden

Reactie op MommyOfRomaissa

Ik had hem met 9 weken al. Ik kon nu een smaakje kiezen en bij mijn dochter ...
Mag ik vragen waarom je hem zo vroeg gehad hebt? Ik had zwangerschaps suiker bij m’n dochter en hoef pas met 20 weken te testen… denk nu is dat niet te laat?

één maand geleden

Reactie op Insuba

Mag ik vragen waarom je hem zo vroeg gehad hebt? Ik had zwangerschaps suik ...
Ik had vlak voor mijn zwangerschap mijn jaarlijkse nuchtere controle en die zat op 6,9 nuchter. Bij een waarde van 7 spreken ze over diabetes. Dus toen ik zwanger bleek te zijn vroeg de verloskundige al vrij snel om weer eens nuchter te laten prikken. Die was toen 7,3 en dat is dus te hoog. Daarna de glucosetest gedaan en die was nuchter 7,8 en na 2 uur 11,8. De internist noemt het nog zwangerschapsdiabetes maar we gaan er eigenlijk vanuit dat ik na mijn eerste zwangerschap type 2 heb ontwikkeld. In principe is zwangerschapsdiabetes door hormonen bepaald en mij werd verteld dat zich dit pas later in de zwangerschap ontwikkeld. Daarom doen ze meestal de ogtt later. Mocht je zelf twijfelen zou je altijd nog een dagcurve zelf kunnen prikken.

één maand geleden

Reactie op Insuba

Mag ik vragen waarom je hem zo vroeg gehad hebt? Ik had zwangerschaps suik ...
Ik ben 16 weken zwanger. En moest het gisteren doen. Ivm met zwangerschap diabet in vorige zwangerschap.

één maand geleden

Reactie op MommyOfRomaissa

Ik had vlak voor mijn zwangerschap mijn jaarlijkse nuchtere controle en die ...
Werd jij gebeld door jou verloskundige. Want ik ben aa. Het wachten op bericht vandaag maar niets van hun vernomen.