16 Reacties

25 dagen geleden

Ik draag de hema temp tech panty’s. Zijn dan wel geen zwangerschaps panty’s maar hier zit een heel lang buik stuk aan. Komt tot onder borsten waardoor deze tot nu toe echt prima zitten. Vorige zwangerschap t/m week 33 aan gekund

25 dagen geleden

Reactie op baby2196

Ik draag de hema temp tech panty’s. Zijn dan wel geen zwangerschaps panty’s ...
Top! Even kijken wel, wat jij zegt wb 33 weken. Ik ben nu 5 maanden, maar mijn buik is evengroot als bij mijn moeder met 7 maanden (dus zeker 28 weken). Hoop het nog wel een tijdje te dragen 🙏🏻

25 dagen geleden

Snag tights! Ik zweer erbij, super veel stretch en bijna niet kappot te krijgen 😃

25 dagen geleden

Reactie op RomyMM

Snag tights! Ik zweer erbij, super veel stretch en bijna niet kappot te kr ...
Waar vind jij ze specifiek voor zwangerschap van Snag? Ik zie wel een pagina waar ze uitleggen waarom maternity tights zo fijn zijn, maar niet een link oid naar de panties.

25 dagen geleden

Hema zwangerschapspantys gaan bij mij lang mee. Ik heb ze zelf nog van mijn vorige zwangerschap liggen.

25 dagen geleden

Reactie op Alili95

Waar vind jij ze specifiek voor zwangerschap van Snag? Ik zie wel een pagin ...
Ze hebben niet specifiek voor de zwangerschap, maar door de enorme stretch zeker in het buikgedeelte kan je ze heel makkelijk tot einde zwangerschap aan 😁

25 dagen geleden

Reactie op RomyMM

Snag tights! Ik zweer erbij, super veel stretch en bijna niet kappot te kr ...
Hier bij de eerste ook tot het einde gewone snag tights gedragen. Nu weer, zijn de fijnste panty's en gaan echt niet snel kapot.

25 dagen geleden

Mijn vorige zwangerschap die van de Hema gehad. Zelfs in de wasmachine geweest. Zien er nog prima uit.

25 dagen geleden

Reactie op RomyMM

Ze hebben niet specifiek voor de zwangerschap, maar door de enorme stretch ...
Ohhh, snappé! Dankjewel, dan ga ik daar namelijk eens naar kijken. Zie net nog iemand hier in de reacties die op jouw reactie reageert dat ze een goede ervaring had

25 dagen geleden

Reactie op Sam14

Mijn vorige zwangerschap die van de Hema gehad. Zelfs in de wasmachine gewe ...
Ja, Top! Lees net met jou in totaal 3 reacties hierover. Ga dan toch maar eens kijken :)

25 dagen geleden

Hema!!! Die maternity leggings zijn zo’n beetje de enige die ik in de wasmachine kan doen een aantal keer achter elkaar. Is alleen wel 30den, maar die heb ik zelf toen de gehele winter gedragen!

25 dagen geleden

Deze van de Hema, wel 30denier. Zitten heel fijn en in n speciaal wasnetje prima te wassen. Zie overigens dat het nu 2+1 gratis is. https://www.hema.nl/1000028892.html

24 dagen geleden

Hier ook een Snag fan! Zeker maat F en groter is super rekbaar (dit is vanaf XL ongeveer).

24 dagen geleden

De vorige keer de hele zwangerschap kunnen doen met een panty (40den) van Noppies. Die van de hm ging bij het aantrekken meteen kapot. Heb nu 20 en 40den pantys van mamalicous en anna field besteld bij zalando dus ben benieuwd

24 dagen geleden

Reactie op Danaavd

Deze van de Hema, wel 30denier. Zitten heel fijn en in n speciaal wasnetje ...
Woa dankje! 2+1 wist ik niet, ga meteen bestellen😂😂