12 Reacties

3 maanden geleden

Zijn dit goede flesjes?

3 maanden geleden

Reactie op Hansje87

Zijn dit goede flesjes?
Ja ik heb ze bij mijn 1e ook gebruikt. En ga ze nu bij de 2e ook gebruiken
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 maanden geleden

Reactie op Hansje87

Zijn dit goede flesjes?
Bij de eerste gebruikt en vond ze erg fijn! Omdat ze aan beide kanten open kunnen vond ik ze makkelijker schoonmaken dan dr.brown. De spenen van dr brown passen overigens ook op difrax en visa versa.

3 maanden geleden

Top! Weet je of dit overal is in elk filiaal of alleen de grote?

3 maanden geleden

Top! Weet je of dit overal is in elk filiaal of alleen de grote?
Durf ik niet te zeggen. Mijn vriendin werkt bij de action en stuurde dit door..

3 maanden geleden

Bedankt voor de tip! Hebben bij onze 1e ook difrax gebruikt (voor afgekolfde melk). Heb ze goed schoongemaakt en kunnen nog een ronde mee maar zo niet weet ik waar we ze kunnen halen stuk goedkoper als bij menig andere winkel.

3 maanden geleden

Ik kreeg ze daarstraks niet mee bij de action. Komt maandag een terugroepactie op.. welke reden etc, of waarom ze dan nog steeds in de schappen staan kreeg ik geen antwoord op..

3 maanden geleden

Reactie op beions

Ik kreeg ze daarstraks niet mee bij de action. Komt maandag een terugroepac ...
Yes, ik ben net ook geweest om ze te halen en had hetzelfde. Hij kon mij erg weinig vertellen behalve dat in het systeem staat dat ik de fles niet mee mocht nemen 😅

3 maanden geleden

Reactie op Hansje87

Zijn dit goede flesjes?
Persoonlijk zou ik ze niet kopen. Hegen of dr Brown is een stuk fijner, is ook een kwestie van uitproberen.

3 maanden geleden

Reactie op beions

Ik kreeg ze daarstraks niet mee bij de action. Komt maandag een terugroepac ...
Ohh wat stom

3 maanden geleden

Reactie op Mimaw200

Persoonlijk zou ik ze niet kopen. Hegen of dr Brown is een stuk fijner, is ...
Wij hebben bij de eerste ook dr brown, nog een merk en difrax gebruikt en hier was difrax wel het fijnste. Heb nu van verschillende merken 1 flesje liggen (gekregen) voor de zekerheid. Kunnen we iig eerst weer uitproberen

3 maanden geleden

Reactie op Hansje87

Zijn dit goede flesjes?
Het is altijd afwachten welke soort fles/speen de kleine het beste pakt