37 Reacties

3 maanden geleden

Hey ladiess! Ik ben nog maar 6 weken in mijn zwangerschap maar heb me al aangemeld en de eerste zelfs al opgehaald! 馃槄 Voor zover ik weet kan je pakketten krijgen bij de volgende winkels - Kruidvat - zeeman (rompertje) - prenatal - Etos x naif - babydump - baby park

3 maanden geleden

Reactie op mommy2025

Hey ladiess! Ik ben nog maar 6 weken in mijn zwangerschap maar heb me al ...
Mag je die dan al ophalen? Ik dacht altijd dat je daar bewijs van zwangerschap ofzo voor nodig had? Welke heb je opgehaald? Ik wacht tot het 2e trimester, beetje voorzichtig na een miskraam. Heb wel al eens gekeken wat er allemaal is. Helaas woon ik niet in de buurt van een babydump op de box van daar te mogen ophalen 馃槩

3 maanden geleden

Hier staan ook nog allerlei tips https://www.24baby.nl/zwanger/wat-regelen/gratis-babydoos-zwangerschapsboxen/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw0_WyBhDMARIsAL1Vz8uLtLcCDMlg8ofqaW4iNpuq60DxJowVDPYUmgDnC5XmdMfv2aSqggQaAp5qEALw_wcB

3 maanden geleden

Ik heb op de site van 24 baby de volgende boxen gevonden: https://www.24baby.nl/zwanger/wat-regelen/gratis-babydoos-zwangerschapsboxen/?gad_source=1&gbraid=0AAAAADsc1kabAlxQ5UXmGBfAvPGpkIKZT&gclid=Cj0KCQjwsPCyBhD4ARIsAPaaRf2gXrDhMJYZHnUYDoP_4qqRlrq2AxXUPR-Jj0P3WSMg0OUQRDN57zgaAh9oEALw_wcB Ik heb mij aangemeld om binnenkort de blije doos op te halen en het ouders van nu magazine heb ik aangevraagd.

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Mag je die dan al ophalen? Ik dacht altijd dat je daar bewijs van zwangersc ...
Jaa dat kan al, ik heb ze allemaal al binnen 馃挄馃挄

3 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

Jaa dat kan al, ik heb ze allemaal al binnen 馃挄馃挄
Hoe heb je dat met die van de Kruidvat gedaan.. die is enorm lang al uitverkocht

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Mag je die dan al ophalen? Ik dacht altijd dat je daar bewijs van zwangersc ...
Hoihoi! Yess die mag je al ophalen. Je kan je online inschrijven & dan je uitgerekende datum invullen. Ik snap precies wat je bedoelt. Dat was ook mijn bedoeling na ook een miskraam gehad te hebben. Ik woon zelf ook niet in de buurt van een baby dump etc. Maar je kan het altijd ophalen als je er een keer in de buurt van bent!

3 maanden geleden

Reactie op carrrdk

Hoe heb je dat met die van de Kruidvat gedaan.. die is enorm lang al uitver ...
Online aanmelden! Je moet wel een extra voordeelpas hebben. Als je inlogt dan kan je hem aanvragen. Bezorgen naar de winkel is gratis en bezorgen naar je huis kost 3,95

3 maanden geleden

Reactie op carrrdk

Hoe heb je dat met die van de Kruidvat gedaan.. die is enorm lang al uitver ...
Even via Facebook Messenger ik hulp vragen dan vragen zij hem voor je aan als je je nummer van je pas doorgeeft, heb ik wel gedaan. 3 dagen later kon ik hem ophalen

3 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

Even via Facebook Messenger ik hulp vragen dan vragen zij hem voor je aan a ...
Klopt had ik ook

3 maanden geleden

Wie ze al opgehaald heeft. Hebben jullie foto's van wat er in zit? Ben benieuwd 馃榿

3 maanden geleden

Reactie op mommy2025

Hey ladiess! Ik ben nog maar 6 weken in mijn zwangerschap maar heb me al ...
Als je je geboortekaartje inleverd kan je ook bij jumbo en plus iets krijgen 馃槃

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Wie ze al opgehaald heeft. Hebben jullie foto's van wat er in zit? Ben beni ...
Kruitvat

3 maanden geleden

Reactie op carrrdk

Kruitvat
Wat leuk!

3 maanden geleden

Jeetje als ik zo kijk hoef ik geen verzorgingsproducten meer te kopen of wel 馃槄. Ja alleen luiers haha

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Mag je die dan al ophalen? Ik dacht altijd dat je daar bewijs van zwangersc ...
Met deze reden (3 miskramen) wacht ik echt pas tot het tweede trimester. Er kan nog zoveel gebeuren en dan wordt je steeds geconfronteerd met de spulletjes

3 maanden geleden

Reactie op carrrdk

Kruitvat
Vind vooral dat kortingsboekje handig. Enige nadeel is dat bonnen te gebruiken zijn tot eind december

3 maanden geleden

Reactie op carrrdk

Kruitvat
Bij mij staat dat deze online eruit ligt en je dus niet meer kan aanvragen? Heb je misschien een link, want kan hem nergens meer aanvragen

3 maanden geleden

Is er iemand van jullie die de magazines van ouders van nu heeft aangevraagd? Kan helaas niet vanuit Belgi毛. Begin echt jaloers te worden op jullie 馃き馃槄

3 maanden geleden

Bij mij staat dat deze online eruit ligt en je dus niet meer kan aanvragen? ...
Even via Facebook een berichtje sturen, dan wordt het geregeld