37 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Is er iemand van jullie die de magazines van ouders van nu heeft aangevraag ...
Ja ik! Nog niet binnen, zal komende weken wel binnenkomen

3 maanden geleden

Side note: weet dat pakketten nooit gratis zijn. Je betaalt met je persoonsgegevens en die van je kind. Bekenden van mij ontvingen nog jarenlang allerlei spam van bedrijven die gekoppeld zijn aan die boxen. Dus check goed de kleine lettertjes als je iets aanvraagt 🙂

3 maanden geleden

Side note: weet dat pakketten nooit gratis zijn. Je betaalt met je persoons ...
Valt mee hoor, ik heb me gelijk weer uitgeschreven voor al die spam etc 🤗 Nooit meer 1 mail oid ontvangen En de gegevens van mijn kind kloppen niet 100% wat ik heb doorgegeven dus ze kunnen er niks mee 🤭

3 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

Valt mee hoor, ik heb me gelijk weer uitgeschreven voor al die spam etc 🤗 ...
Ah slim!

3 maanden geleden

Ah slim!
Jaa werd ook echt gek van al die mails.. dus 1 voor 1 uitgeschreven, veel werk maar dan heb je rust haha 😅

één maand geleden

Nog meer die wat opgehaald hebben? Ik kreeg bij de gynaecoloog de roze doos (een grote doos met enkel folders 😆), bij de pretecho kreeg ik een zak van de roze doos en deze had een fopspeentje en billendoekjes. Net de kruidvat opgehaald dus benieuwd straks als ik thuis ben wat er in zit! Heb me ook aangemeld voor babydump. Kon 2 jaar geleden niet als je niet in de buurt woonde maar nu dus wel 😁

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Nog meer die wat opgehaald hebben? Ik kreeg bij de gynaecoloog de roze doos ...
Tip. Kijk naar de vervaldatum op de bons, die van mij zijn allemaal verlopen 🤣🙃

één maand geleden

Ik heb vorige week de baby box van het kruidvat opgehaald! Die is erg leuk! Verder nog niks aangevraagd

één maand geleden

Ik heb gisteren die van Babypark opgehaald en vond hem eerlijk gezegd een beetje tergenvallen🙊 ze geven aan dat het een pakket is ter waarde van 80 euro, maar daarvan is 50 euro een kortingsbon voor als je daar een kamertje koopt. En de andere zaken krijg je ook in veel andere pakketten wel.

één maand geleden

Reactie op Mama-sterEmma

Ik heb gisteren die van Babypark opgehaald en vond hem eerlijk gezegd een b ...
Heb je een foto? Ik twijfel om ervoor naar Gent of Mechelen te gaan gezien ik wel graag eens de winkel wil zien voor babysfeer, maar niet van plan ben bij hen te kopen 😄 zou dus bijna uitsluitend voor de doos gaan.

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Tip. Kijk naar de vervaldatum op de bons, die van mij zijn allemaal verlope ...
Dit had ik ook, en de blije doos vond ik erg tegenvallen. Kruidvat en Babypark is wel leuk.

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Heb je een foto? Ik twijfel om ervoor naar Gent of Mechelen te gaan gezien ...
Dan zou ik niet gaan. Die van babypark is echt niet de moeite. 1 bon van €50, alleen geldig op een babykamer. Ik dacht een speentje, een romper, een spuugdoekje en n naïf pakketje. Stelt niet veel voor

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Heb je een foto? Ik twijfel om ervoor naar Gent of Mechelen te gaan gezien ...
Dit zat er bij mij in!

één maand geleden

Reactie op Ghisjhe

Dan zou ik niet gaan. Die van babypark is echt niet de moeite. 1 bon van €5 ...
Dat naif pakketje heb ik er niet eens in zitten 😅

één maand geleden

Pakket van de babydump

één maand geleden

Reactie op carrrdk

Kruitvat
Leuk is die hè 😃 die van mij was bijna zelfde iets andere wasgel en ipv sokjes Duplo

één maand geleden

Reactie op HWest

Pakket van de babydump
Leuk pakket vind ik dat! Wij hadden ipv die drinkbekers een flesje van lanisoh deze keer.