4 Reacties

2 maanden geleden

Ik zou gewoon de HA even bellen voor de zekerheid. Zeker omdat je vanuit Zanzibar komt kan het best dat ze wat extra willen testen (aangezien er altijd gevraagd wordt of je buiten Europa bent geweest etcetc). En ik zou me ook gewoon ziek melden. Wat naar zeg. Hoop dat je er snel weer bovenop bent!

2 maanden geleden

Geel slijm ophoesten duidt op luchtweginfectie. Vreemde ontlasting zal ook een gastro-enteritis zijn wat logisch is als je in Zanzibar bent geweest. Conclusie voedselvergiftiging met een longontsteking. Je kunt huisarts bellen maar zullen niks doen omdat je zwanger bent. Eventueel paracetamol en uitzieken. Goed blijven drinken is vooral heel belangrijk! Beterschap.

2 maanden geleden

Reactie op Greidanus1991

Geel slijm ophoesten duidt op luchtweginfectie. Vreemde ontlasting zal ook ...
Luchtweginfectie, ik heb toch even de huisarts gebeld. Ik heb namelijk chronische bronchitis, ik heb de afgelopen dagen wel extra medicatie gebruikt, omdat ik me wat benauwd voelde door de verstopte neus. Ik word straks teruggebeld

2 maanden geleden

Ik wil je nog even zeggen dat als je je echt niet goed voelt dat je je gewoon ziek moet melden op je werk! Ik was vandaag ook echt niet lekker en ik vind het lastig om daar aan toe te geven, het hielp mij om te bedenken dat ik nu niet meer alleen in mijn lichaam ben. Er is ook een klein frummeltje voor wie mijn lichaam moet zorgen dus ik dacht als ik het niet voor mezelf doe, doe het dan voor ons kleintje 😊 Veel beterschap, ik hoop dat je gauw weer opknapt!