30 Reacties
茅茅n maand geleden
Reactie op Fier
Ik heb ook nog even gegoogled, vond zelf de tekst van het rivm duidelijker: ...
Ik zeg toch ook nergens dat je het nu niet zou moeten doen of iets dergelijks?
Ik reageer alleen op een bericht waarop iemand stuurde dat de gyn de tweede keer 'opeens' dichterbij de bevalling kon nemen.
Mogelijk dat die gyn zijn mening dus gebasseerd heeft op het onderzoek.
茅茅n maand geleden
Reactie op Joycani
Ik zeg toch ook nergens dat je het nu niet zou moeten doen of iets dergelij ...
Oh nee zo lees ik het ook niet hoor!
Meer omdat je zei dat kindjes dan niet zo goed beschermd zijn, en vond het artikel dat je deelde zelf nogal ingewikkeld lezen, dus dacht, stuur ook even het artikel van het rivm waarin de taal net iets makkelijker is (vind ik dan).
Kan me voorstellen dat ik niet de enige ben waarbij dit artikel vragen oproept namelijk.
茅茅n maand geleden
Reactie op Fier
Oh nee zo lees ik het ook niet hoor!
Meer omdat je zei dat kindjes dan niet ...
Nou ja ik heb hem zelf ook met 23 weken en 4 dagen. Heb even overwogen hem een week te verzetten. Maar goed, niet gedaan.
Het ging hier natuurlijk eigenlijk over de griepprik. Deze neem ik ook tegelijk.
Vorige zwangerschap ook gedaan.
茅茅n maand geleden
Ik heb pas hierover een interessante podcast geluisterd, van Moederpraat. https://open.spotify.com/episode/7Fpx3BcJAV0xXViTLCCPqh?si=nn1ESYVITr-oJ1ZWrGHJCw
Minuut 16-28 ongeveer.
Is een arts die een keur aan feiten opnoemt uit onderzoeken en argumenten om hem wel/niet te nemen.
Ben zelf hierdoor bevestigd in mijn keuze hem te nemen, een vriendin van mij juist meer overtuigd dat ze hem niet wil(hoeft te) nemen.
Misschien helpt dit jullie nog in het maken van deze beslissing 馃槈
茅茅n maand geleden
Reactie op Fier
Hangt er vanaf wanneer je uitgerekend bent. In nl kan je hem halen als je t ...
Klopt wat Fier zegt. Toen ik belde om een afspraak te maken voor de kinkhoest vaccinatie werd direct gevraagd of ik ook griepprik wilde. Was verbaasd want m'n verloskundige had er niks over gezegd en krijg altijd al uitnodiging van de huisarts omdat ik longpatient ben. Maar blijkt dus dat het komt dat we in griepseizoen 22 weken zijn idd.
茅茅n maand geleden
Hi ,
Vanwege vervelende discussies in het verleden , zijn vaccinatie topics niet meer toegestaan .
Voor vragen kan je het beste terecht bij je zorgverlener .
Liefs ,
Jaleesa|Moderator